SuomiAreena kutsuu!

Sininauhaliitto ja sen jäsenyhteisöjä on jälleen mukana kesän, ellei koko vuoden, isoimmassa keskustelutapahtumassa SuomiAreenassa. Tilaisuus on kaikille avoin ja ilmainen.

Kutsumme sinut Porin Sininauhan kanssa standillemme (paikka 28a Kansalaistorilla) lempeälle & ilmaiselle aamupuurolle 10.-12.7. Tule vaihtamaan sananen, haastamaan väittelyyn tai vastaamaan kyselyyn. Voit voittaa samalla elokuvaliput.

Porin Sininauha ja Rauman Seudun katulähetys ovat mukana myös keskiviikkona 12.7.2017 klo 11.20–11.40 järjestettävässä Ensiduuni alttarilla -torivartissa. Yle Porin, Danske Bankin, Rauman Seudun Katulähetyksen ja Porin Sininauhan vartissa paikallinen nuori saa elämänsä ensimmäisen työpaikan.

13.-14.7. löydät samalta standilta jäsenyhteisömme Helsingin Diakonissalaitoksen päivätoimintaa tarjoavan D-asema Porin, missä on luvassa Yhteiskunnallinen Kokkisota "Master Chef Social". Leikkimielisessä kisassa haetaan ratkaisua siihen, kuinka luottamusta saataisiin lisää. Pääkokkeina ovat Antero Vartia, Suldaan Said Ahmed ja Susanna Pettersson. Ylimmäisenä makutuomarina toimii professori Juho Saari

Perjantaina 14.7. Helsingin Diakonissalaitos kertoo MTV-lavalla, miten suhtautua aggressiiviseen tai väheksyvään someviestintään. Vinkkejä antavat opettaja Toni Karjala Suomen Diakoniaopistosta, kansalaistoiminnan tuottaja Annina Laaksonen ja päätoimittaja Riku Siivonen Helsingin Diakonissalaitokselta. HDL:n väkeä nähdään myös monissa muissa keskusteluissa vieraina.

SuomiAreenan ohjelma
Porin Sininauha
Rauman Seudun Katulähetys
Helsingin Diakonissalaitos