Haemme projektipäällikköä Palasista eteenpäin -hankkeeseen ajalle 1.10.2021 – 31.3.2022

Haluatko mukaan innostuneeseen ja sitoutuneeseen työyhteisöön tekemään työtä merkityksellisten asioiden parissa? Sininauhaliiton perustehtävä on huono-osaisuuden ja päihde- ja pelihaittojen vähentäminen. Tuemme näihin liittyviä ongelmia kohdanneita ja vaikeassa tilanteessa eläviä ihmisiä ja auttamistyötä tekeviä. Toimimme jäsentemme keskusliittona. Sininauhaliitto ja sen noin sata jäsenyhteisöä muodostavat kristillisen diakoniatyön verkoston.

Vuonna 2019 alkaneessa Palasista eteenpäin – STEA hankkeessa on kehitetty sosiaali-, terveys- ja oppilashuollon ammattihenkilöstön käyttöön soveltuva työskentelymalli sellaisten perheiden tukemiseen, joissa nuori on alkanut käyttää huumeita. Hankkeessa on nyt siirrytty asiakastyöstä ammattihenkilöstön koulutukseen. Katso lisää https://www.palasistaeteenpain.fi/.

Haemme nyt äitiyslomasijaiseksi projektipäällikköä, joka vastaa kuntayhteistyöstä ja kuntien henkilöstölle suunnattujen koulutusten toteuttamisesta, Palaset – työmenetelmän tunnetuksi tekemisestä ja levittämisestä ammattihenkilöstön käyttöön sekä hankkeen viestinnän suunnittelusta ja toteuttamisesta yhdessä liiton viestinnän kanssa. Projektipäällikön tehtäviin kuuluvat lisäksi asiakastyön ja koko hankkeen raportointiin liittyvät tehtävät.

Hankkeessa on kaksi työntekijää ja sitä toteutetaan yhdessä Irti Huumeista ry:n kanssa. Työsuhteen jatkuminen vuoden 2023 alkuun on mahdollista, mikäli hankkeelle saadaan jatkorahoitus. Mahdollinen jatkorahoitus selviää joulukuussa.

Tehtävän hoitaminen edellyttää soveltavaa korkeakoulututkintoa, valmiutta toimia kouluttajana, sosiaali- ja terveyspalveluiden tuntemusta sekä rohkeaa ja toimeen tarttuvaa työotetta. Arvostamme päihdetyön tuntemusta, projektiosaamista sekä kokemusta läheisten kanssa tehtävästä työstä.

Tarjoamme hyvät työsuhde-edut mm. laajan työterveyshuollon, lounas-, liikunta- ja kulttuurisaldon sekä joustavan ja liukuvan työajan. Hae osaksi ammattitaitoista ja osaavaa työyhteisöä työtehtävään, joka mahdollistaa yhteiskunnallisesti vaikuttavan tekemisen ja uuden oppimisen.

Palkkauksessa sovellamme sosiaalialan järjestöjä koskevaa työehtosopimusta.

Hakemukset tehtävään pyydämme jättämään 5.10. klo 16.00 mennessä tämän sähköisen hakulinkin avulla.

Lähetäthän hakemuksen pikaisesti, sillä haastattelemme hakijoita ja tehtävä voidaan täyttää jo hakuaikana.

Lisätietoja tehtävästä antaa kehittämispäällikkö Marja Vuorinen, puh. 044 491 9710.