Tikkataulu

Haemme vakituiseen työsuhteeseen kehittämispäällikköä

Hae osaksi ammattitaitoista ja osaavaa työyhteisöä työtehtävään, joka tekee mahdolliseksi yhteiskunnallisesti vaikuttavan tekemisen ja uuden oppimisen.

Oletko hanke- ja kehittämistyön hyvin tunteva ja osaava ihminen? Kiinnostaako sinua työskentely järjestössä, joka haluaa vähentää huono-osaisuutta? Etsimme juuri sinua johtamaan kehittämistyötämme muun muassa päihdehaittojen vähentämiseksi.

Sininauhaliitolla on kolme toimintalinjaa: toimimme jäsentemme keskusliittona, kehittäjänä ja pelihaittojen asiantuntijana. Kehittämistyömme liittyy  pääasiassa päihdehaittoihin, esimerkiksi perhe- ja lähisuhteisiin. Kehittämistyömme kattaa myös muita marginaaliin jäävien ihmisryhmien osallisuuden kysymyksiä sekä esimerkiksi luontohyvinvointiosaamisen kehittämistä. Kehittäminen perustuu ensisijaisesti STEA-rahoituksiin ja vähäisessä määrin muihin rahoitusmuotoihin, kuten ESR-rahoituksiin. Sininauhaliitossa on noin 50 työntekijää.

Nyt etsimämme kehittämispäällikkö sijoittuu organisaatiossa samankaltaiseen esimies- ja asiantuntijatehtävään kuin järjestöpäällikkö, pelihaittatyön päällikkö, viestintäpäällikkö sekä talous- ja henkilöstöpäällikkö. Kehittämispäällikön esimies on toiminnanjohtaja.

Kehittämispäällikkö vastaa osaltaan Sininauhaliiton kehittämishankkeista ja -toiminnoista: hän toimii vastuullaan olevien toimintojen työntekijöiden esimiehenä, vastaa rahoitus- ja raportointiprosesseista yhdessä työntekijöiden ja talous- ja henkilöstöpäällikön kanssa sekä uusien hankehakemusten valmistelusta.

Kehittämispäällikkö osallistuu Sininauhaliiton toiminnan johtamiseen, strategiseen johtamiseen ja yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen.

Kehittämispäällikkö toimii Sininauhaliiton edustajana yhteistyöverkostoissa sekä tekee itsenäistä asiantuntijatyötä.

Odotamme, että

• tunnet Sininauhaliiton toimialaa ja siihen liittyviä toimijaverkostoja
  • sinulla on kokemusta hanke- ja kehittämistoiminnasta
  • sinulla on edellytykset ja valmius toimia sekä esimiestehtävässä että asiantuntijana
  • sinulla on soveltuva korkeakoulututkinto
  • koet luontevaksi toimia kristillisessä järjestössä
  • osaat työskennellä sekä itsenäisesti että tiimissä
  • olet kiinnostunut ja valmis sitoutumaan Sininauhaliiton kehittämiseen

Kehittämispäällikön työ Sininauhaliitossa tarjoaa paljon mahdollisuuksia:

• Toimintaympäristömme on laaja ja kehittämisen tarpeet sekä mahdollisuudet monipuoliset
  • Kehitämme yhdessä jäsenyhteisöjemme ja/ tai yhteistyössä muiden kumppaniemme kanssa: yhteistyöverkostot ovat laajat ja toiminta verkostoissa tärkeää, mikä tarjoaa yhteiskunnallisen vaikuttamisen mahdollisuuksia koko Suomen alueella
  • Kehittämisemme kohdistuu sekä asiakastason tukimuotoihin että rakenteiden kehittämiseen
  • Kehittämispäällikkönä olet mukana kehittämässä Sininauhaliittoa, mikä tarjoaa omaa tehtävänkuvaa laajemman horisontin työhön
  • Arvostamme ja tuemme kouluttautumista ja jatkuvaa kehittymistä

Hakemukset tehtävään pyydämme jättämään 2.12.2019 klo 16:00 mennessä tällä lomakkeella. Haastattelut järjestetään Helsingissä 16.12.2019.

Työ alkaa mahdollisimman pian sopimuksen mukaan.

Lisätietoja tehtävästä antaa Sininauhaliiton toiminnanjohtaja Pekka Lund 050 522 3906 ke 20.11. klo 8.30. – 10.30 ja to 28.11. klo 13.00 – 15.00.

Sininauhaliiton perustehtävä on huono-osaisuuden ja päihde- ja pelihaittojen vähentäminen. Tuemme näihin liittyviä ongelmia kohdanneita ja vaikeassa tilanteessa eläviä ihmisiä ja auttamistyötä tekeviä. Toimimme jäsentemme keskusliittona. Sininauhaliitto ja sen noin sata jäsenyhteisöä muodostavat kristillisen diakoniatyön verkoston.