Haemme viestinnän suunnittelijaa opintovapaan sijaiseksi ajalle 1.11.2020–30.4.2021

Haemme viestinnän ammattilaista tekemään erityisesti kehittämishankkeidemme viestintää.

Oletko oma-aloitteinen ja monitaitoinen viestinnän ammattilainen? Koetko viestinnän sparraamisen ja koordinoinnin olevan oma juttusi? Innostutko, kun voit tehdä hankeviestinnästä kiinnostavaa ja selkeää? Haluatko tehtävään, joka mahdollistaa yhteiskunnallisesti vaikuttavan tekemisen ja uuden oppimisen?

Tule meille viestinnän suunnittelijan sijaiseksi. Työssäsi toimit Sininauhaliiton viestinnän monipuolisissa tehtävissä, erityisesti erilaisten kehittämistoimintojen ja -hankkeiden työntekijöiden tekemän viestinnän tukena.

Sininauhaliitossa kehitetään perhe- ja lähisuhteisiin liittyvää päihdetyötä ja vahvistetaan erilaisten herkästi marginaaliin jäävien ihmisryhmien oikeutta saada tasavertaisesti tukea ja palveluita. Erityisalaamme kehittäjinä ovat perhe- ja lähisuhteisiin liittyvä päihdetyö, ikääntyneiden päihdetyö, luontolähtöinen toiminta, digitaalinen osallisuus, esteetön työ ja uusintarikollisuuden vähentäminen. Tehtäväsi on vastata tätä työtä tekevien asiantuntijoiden kanssa työstä viestimisestä. Osallistut myös Sininauhaliiton yleiseen viestintään ja vastaat omalta osaltasi nettisivujemme ja sosiaalisen median kanavien päivittämisestä.

Sininauhaliitossa viestintää tekee neljä viestinnän ammattilaista. Näistä nyt haettavana olevan viestinnän suunnittelijan työparina toimii viestintäpäällikkö. Työpaikka sijoittuu Sininauhaliiton toimistoon Helsingin Itä-Pasilaan. Kaksi muuta viestinnän ammattilaista työskentelee pelihaittapalveluissamme Hakaniemessä.

Työtehtäviisi kuuluu mm.

• kehittämistyön viestinnän koordinointi viestintäsuunnitelmien mukaisesti
  • kehittämistyön asiantuntijoiden viestinnällinen sparraus ja neuvonta
  • sisällöntuotanto nettiin ja somekanaviin yhdessä asiantuntijoiden kanssa
  • verkkosivujen ylläpito
  • yhteistyö viestintäkumppaneiden kanssa
  • tapahtumien viestintä- ja markkinointikoordinointi.

Toivomme, että

• sinulla on aiempaa työkokemusta järjestö- tai hankeviestinnästä tai vastaavasta
  • sinulla on kokemusta digitaalisesta viestinnästä
  • sparraaminen ja kouluttaminen ovat sinulle mieluisia tehtäviä
  • sinulla on soveltuva koulutus ja työkokemusta viestinnän alalta
  • suomen kielen taitosi on erinomainen
  • koet luontevaksi työskennellä järjestössä, jonka toiminta perustuu kristilliseen ihmiskäsitykseen.

Jätä hakemus torstaihin 22.10.20 klo 16.00 mennessä tämän sähköisen hakulinkin kautta.

Lisätietoja tehtävästä

viestinnän suunnittelija Satu Mustonen
satu.mustonen@sininauha.fi
puh. 050 572 9279 (soittoaika 19.10.20 klo 10–12).

Lisätietoja työsuhteen ehdoista

toiminnanjohtaja Pekka Lund
pekka.lund@sininauha.fi
puh. 050 522 3906 (soittoaika 19.10.20 klo 9–10)

Huom! Haemme paraikaa opintovapaan ajaksi viestinnän suunnittelijan sijaista myös Peluuriin, joka tarjoaa ja kehittää sähköisiä ohjaus- ja tukipalveluita ongelmapelaajille, heidän läheisilleen sekä työssään pelihaittoja kohtaaville.

Sininauhaliiton perustehtävä on huono-osaisuuden ja päihde- ja pelihaittojen vähentäminen. Tuemme näihin liittyviä ongelmia kohdanneita ja vaikeassa tilanteessa eläviä ihmisiä ja auttamistyötä tekeviä. Toimimme jäsentemme keskusliittona. Sininauhaliitto ja sen noin sata jäsenyhteisöä muodostavat kristillisen diakoniatyön verkoston.