Nuppineuloista koottu sydän ilmoitustaululla

Haluatko puhua turvallisesti eron herättämistä tunteista ja ajatuksista?

Sininauhaliiton ammatillisesti ohjatussa ja esteettömässä pienryhmässä se on mahdollista.

Järjestämme maksutonta ja saavutettavaa vertaistoimintaa eroa pohtiville tai eronneille, joilla on erokriisin ohella jokin erityistarve tai -tilanne. Meillä on ollut sateenkaarierityisiä, päihde-erityisiä sekä mielenterveyssensitiivisiä eroryhmiä. Nyt Erotyö ja Sininauhaliiton esteetön mielenterveys- ja päihdetyö (EMPPA) haluavat yhdessä tarjota esteettömän eroryhmän henkilöille, joilla on liikunta- tai näkövamma.

Ryhmä alkaa 7.8.2019 klo 17.00 Eläketurvakeskuksessa Itä-Pasilassa esteettömässä tilassa, jossa on myös esteetön wc. Taksille hyvä saattoliikenne, omille autoille muutama parkkipaikka. Paikalla on yleisavustaja. Voit tuoda mukaan myös oman avustajasi, jolle on varattu taukotila ryhmän keskustelujen ajaksi.

Työskentely perustuu Suomalaiseen eroseminaariin, joka on vakiintunut eroauttamisen malli.  Ryhmä kokoontuu kymmenen kertaa. Tapaaminen kestää kolme tuntia ja puolivälissä pidämme pienen tauon. Erotyö tarjoaa maksuttoman iltapalan.

Tapaamiset ovat 7.8., 21.8., 4.9., 18.9., 2.10., 16.10., 30.10., 13.11., 27.11. ja 11.12.

Ryhmään ovat tervetulleita kaikki, jotka pohtivat eroa, ovat eronneet tai joilla on erouhka päällä. Jos kiinnostuit, ota yhteyttä erotyön kehittäjään Irene Komuun. Haku ryhmään alkaa viikolla 22. Ryhmä aloittaa, jos mukaan ilmoittautuu kuusi henkilöä. Kaikkiaan ryhmään mahtuu kymmenen henkilöä.

Ryhmä on osallistujille ilmainen, mutta matkoja ei valitettavasti ole mahdollista korvata.

Lämpimästi tervetuloa!

Tiedustelut ja ilmoittautumiset: