Sininauhaliitto hakee vakituiseen työsuhteeseen suunnittelijaa

Tule tekemään merkityksellistä työtä työllistämisen ja vaikuttamisen saralla Sininauhaliiton jäsenyhteisöjen kanssa!

Haemme järjestötyöstä kiinnostunutta ammattilaista suunnittelijan tehtävään jäsenyhteisötuen tiimiin. Työssäsi tuet yhdessä muun tiimin kanssa Sininauhaliiton jäsenyhteisöjä eri puolilla Suomea erityisalueenasi mm. työllistämis- ja vaikuttamiskysymykset. Osallistut myös Sininauhaliiton koulutussuunnitteluun ja olet itsekin innostunut kouluttamaan. Viestintä on oleellinen osa työtäsi.

Odotamme, että
– sinulla on kokemusta monipuolisesta järjestötyöstä
– osaat tukea paikallisia järjestötoimijoita erilaisissa tilanteissa ja kehittämistyössä
– pystyt suunnittelemaan ja toteuttamaan koulutuksia jäsenyhteisöjen työntekijöille, vapaaehtoisille ja   vertaisille
– koet luontevaksi toimia kristillisessä järjestössä
– kykenet osallistumaan yhteiskunnalliseen vaikuttamistyöhön sekä valtakunnallisesti että paikallisesti
– pystyt verkostoitumaan ja tekemään yhteistyötä erilaisten toimijoiden ja ihmisten kanssa
– työskentelet sekä itsenäisesti että tiimissä
– sinulla on korkeakoulututkinto
– pystyt työssäsi matkustamaan eri puolille Suomea.

Arvostamme, että
– sinulla on kokemusta järjestötyöstä ja kouluttamisesta
– olet avoin ja keskusteleva
– sinulla on aktiivinen ja myönteinen työote

Tarjoamme hyvät työsuhde-edut mm. laajan työterveyshuollon, lounas-, liikunta- ja kulttuurisaldon sekä joustavan ja liukuvan työajan. Hae osaksi ammattitaitoista ja osaavaa työyhteisöä työtehtävään, joka mahdollistaa yhteiskunnallisesti vaikuttavan tekemisen ja uuden oppimisen.

Palkkauksessa sovellamme sosiaalialan järjestöjä koskevaa työehtosopimusta.

Hakemukset tehtävään pyydämme jättämään 21.10.2019 klo 16:00 mennessä tällä lomakkeella. Haastattelut järjestetään Helsingissä to 31.10. Työ alkaa mahdollisimman pian sopimuksen mukaan.

Lisätietoja tehtävästä antaa Sininauhaliiton järjestöpäällikkö Asta Juntunen 050 382 7470 pe 11.10 klo 8-10 ja ke 16.10. klo 14-16.

Lisätietoa meistä:

Sininauhaliiton perustehtävä on huono-osaisuuden ja päihde- ja pelihaittojen vähentäminen. Tuemme näihin liittyviä ongelmia kohdanneita ja vaikeassa tilanteessa eläviä ihmisiä ja auttamistyötä tekeviä. Toimimme jäsentemme keskusliittona. Sininauhaliitto ja sen jäsenyhteisöt muodostavat kristillisen diakoniatyön verkoston.

www.sininauhaliitto.fi