Työkaluja riippuu seinällä

Tule meille viestinnän suunnittelijan toimivapaan sijaiseksi 1.6.22–30.4.23

Haemme viestinnän suunnittelijaa toimivapaan sijaiseksi ajalle 1.6.2022–30.4.2023.

Oletko oma-aloitteinen ja monitaitoinen viestinnän ammattilainen? Koetko viestinnän sparraamisen ja koordinoinnin olevan oma juttusi? Innostutko, kun voit tehdä hankeviestinnästä kiinnostavaa ja selkeää? Haluatko tehtävään, joka mahdollistaa yhteiskunnallisesti vaikuttavan tekemisen ja uuden oppimisen?

Tule meille viestinnän suunnittelijan sijaiseksi. Työssäsi toimit Sininauhaliiton viestinnän monipuolisissa tehtävissä, erityisesti erilaisten kehittämistoimintojen ja -hankkeiden työntekijöiden tekemän viestinnän tukena. Työ alkaa 1.6.2022 tai sopimuksen mukaan.

Erityisalaamme kehittäjinä ovat perhe- ja lähisuhteisiin liittyvä päihdetyö, ikääntyneiden päihdetyö, luontolähtöinen toiminta, digitaalinen osallisuus, esteetön työ ja uusintarikollisuuden vähentäminen. Tehtäväsi on vastata tätä työtä tekevien asiantuntijoiden kanssa työstä viestimisestä ja koulutusten ja tapahtumien teknisestä suunnittelusta ja toteutuksesta. Osallistut myös Sininauhaliiton yleiseen viestintään ja vastaat omalta osaltasi nettisivujemme ja sosiaalisen median kanavien päivittämisestä.

Sininauhaliitossa viestintää tekee viisi viestinnän ammattilaista. Nyt haettavana olevan viestinnän suunnittelijan työtiiminä toimii toinen viestinnän suunnittelija ja viestintäpäällikkö. Työpaikka sijoittuu Sininauhaliiton toimistoon Helsingin Länsi-Pasilaan. Kaksi muuta viestinnän ammattilaista työskentelee pelihaittapalveluissamme Hakaniemessä.

Työtehtäviisi kuuluu mm.

• kehittämistyön viestinnän koordinointi toiminta- ja viestintäsuunnitelmien mukaisesti
  • kehittämistyön asiantuntijoiden viestinnällinen sparraus ja neuvonta
  • sisällöntuotanto nettiin ja somekanaviin yhdessä asiantuntijoiden kanssa
  • webinaarien, striimien ja luentotallenteiden suunnittelu ja toteutus
  • tapahtumien viestintä- ja markkinointikoordinointi
  • verkkosivujen ylläpito
  • yhteistyö viestintäkumppaneiden kanssa.

Edellytämme, että

• sinulla on ymmärrystä toimialastamme ja näkemystä siihen liittyvästä viestinnästä
  • sparraaminen ja kouluttaminen ovat sinulle mieluisia tehtäviä
  • sinulla on tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto
  • sinulla on työkokemusta viestinnän suunnittelusta ja toteuttamisesta
  • suomen kielen taitosi on erinomainen
  • koet luontevaksi työskennellä järjestössä, jonka toiminta perustuu kristilliseen ihmiskäsitykseen.

Tarjoamme hyvät työsuhde-edut, mm. laajan työterveyshuollon, lounas-, liikunta- ja kulttuurisaldon sekä liukuvan työajan ja mahdollisuuden osittaiseen etätyöhön. Työ saattaa sisältää ilta- ja matkatyötä. Palkkauksessa sovellamme sosiaalialan järjestöjä koskevaa työehtosopimusta. Palkka perustuu tehtäväkohtaiseen palkanosaan sekä henkilökohtaiseen osaamiseen ja kokemusvuosiin.

Jätä hakemus sunnuntaihin 15.5.2022 mennessä tämän sähköisen hakulinkin kautta. Haastattelut pidetään Pasilassa keskiviikkona 18.5.2022 ja torstaina 19.5.2022.

Lisätietoja

Viestintäpäällikkö Anna-Liisa Karhula ke 4.5.2022 klo 13–17 ja ma 9.5.2022 klo 13–17 puh. 040 768 4528

Sininauhaliiton perustehtävä on huono-osaisuuden ja päihde- ja pelihaittojen vähentäminen. Tuemme näihin liittyviä ongelmia kohdanneita ja vaikeassa tilanteessa eläviä ihmisiä ja auttamistyötä tekeviä. Toimimme jäsentemme keskusliittona. Sininauhaliitto ja sen noin sata jäsenyhteisöä muodostavat kristillisen diakoniatyön verkoston.