ViaDia Espoo ry:n ihmisiä kädet toistensa olkapäillä seisomassa.
sininauha_logo

Jäsenpalvelut

Koulutusta, neuvontaa ja tapahtumia yli 100 jäsenyhteisölle ympäri Suomea.
Jäsenpalvelut

Sininauhaliiton jäsenyhteisöt toimivat eri puolilla Suomea ja me pyrimme tukemaan ja auttamaan heitä monin eri tavoin. Koulutamme, ohjaamme ja järjestämme tapahtumia mm. hyvinvointi-, johtamis-, järjestötyö- ja osallisuusasioissa, hengellisissä kysymyksissä sekä laki-, sote-, työllisyys- ja viestintäaiheissa.

Tulemme paikan päälle, järjestämme verkostotapaamisia eri alueilla ja kutsumme kyläilemään toimistollamme Helsingin Pasilassa.

Vuosittain kutsumme kaikkia jäsenyhteisöjä koolle SiniBoss-tapaamisiin, Jäsenyhteisöpäiville ja Syysrasteille. Viestimme yhteisistä asioista Sininauhaliiton jäsentiedote Toivotuksessa, verkkosivuilla, Facebookissa ja Twitterissä.

Kaikki asiantuntijamme ovat tarvittaessa käytössäsi. Voit olla yhteydessä muihinkin kuin jäsenyhteisötiimin työntekijöihin. Meiltä löytyy monipuolista asiantuntemusta hyödynnettäväksi jäsentemme omassa toiminnassa, jos haluatte esimerkiksi kehittää toiminnan esteettömyyttä, luontolähtöistä toimintaa tai perhetyötä.

Heidi Eriksson

Järjestösuunnittelija, hyvinvointi