Läppärin ruudusta tulee läpi käsi, joka kättelee toista vain osittain näkyvää henkilöä.

Etävalmennus kuntouttavassa työtoiminnassa ‑koulutus

Vain Sininauhaliiton jäsenyhteisöille.

Etävalmennus kuntouttavassa työtoiminnassa
– menetelmät, toimintamallit ja välineet ‑koulutus

Aika: pe 24.4.2020 klo 10–12
Paikka: Teams-sovellus (Office 365:n tiimiyhteistyön keskus)
Järjestäjä: Kuntoutussäätiö, palvelupäällikkö Ira Vahtero
Ilmoittautuminen: viim. 17.4.2020 mennessä tästä >> webropol-linkistä

Koulutus on tarkoitettu vain Sininauhaliiton jäsenyhteisöille, joille se on maksuton.

Kuntoutussäätiöllä on kokemusta ja osaamista etävalmennuksesta kuntouttavassa työtoiminnassa. Kuntoutussäätiö toteuttaa tällä hetkellä kuntouttavaa työtoimintaa Vantaan, Helsingin ja Espoon kaupungille.

Etävalmennuksen toteuttamistavat ja -välineet toteutetaan asiakkaan oman osaamisen ja mahdollisuuksien pohjalta. Kaikessa vuorovaikutuksessa ja dokumentoinnissa otetaan tietoturvalain ja -asetukset huomioon. Kuntoutussäätiöllä on vakiintunut etätyökäytäntö ja -ohjeistus.

Koulutuksessa avataan tarkemmin, minkälaisia menetelmiä, toimintamalleja ja välineitä Kuntoutussäätiö hyödyntää etävalmennuksessaan kentällä.

KUVA Gerd Altmann / Pixabay