Kädet muodostavat sydämen

Hyvivointia työhön ja vapaaehtoistoimintaan: Millaista tarinaa kerron itsestäni?

Aika: Keskiviikkona 20.10.2021 klo 13–15
Paikka: Zoom-alusta

Millaista tarinaa kerron itsestäni? – Hyvinvointia haittaavat ja tukevat uskomukset ke 20.10.2021 klo 13–15

Uskomukset määrittävät sen, miten havainnoimme todellisuutta. Uskonko olevani heikko ja ulkomaailman armoilla vai uskonko selviytyväni elämän ylä- ja alamäistä? Näenkö itseni epäonnistujan roolissa? Estääkö sisäinen puheeni hyvän näkemisen itsessäni? Jos vastasit edes osittain kyllä, on aika muuttaa oma sisäinen puhe lempeämmäksi.

Hyvinvointia työhön ja vapaaehtoistoimintaan koulutuksen aikana tarkastellaan omaa hyvinvointia viiden eri teeman avulla, joista voit osallistua kaikkiin viiteen tai valita itsellesi sopivimmat osiot. Verkossa toteutettava koulutus toteutuu syksyn aikana viitenä keskiviikkoiltapäivänä ja se on tarkoitettu yhdistysten työntekijöille, luottamushenkilöille, vapaaehtoisille, kokemustoimijoille, yhdistyksen aktiivisille toimijoille sekä seurakuntien työntekijöille ja vapaaehtoisille.

Kouluttajat Jenni Rihti (MTKL) ja Heidi Eriksson (Sininauhaliitto)

Tervetuloa löytämään itselle merkityksellisiä asioita, jotka tukevat jaksamista niin palkkatyössä kuin vapaaehtoistoiminnassa!

Ilmoittautuminen viimeistään päivää ennen kutakin koulutuskertaa oheisen linkin kautta.

SYKSYN TEEMAT:

Palautumisen tärkeys jaksamisessa ke 8.9.2021 klo 13–15