Etusivulle

Esteetön työ EMPPA

Apu ei saa riippua siitä, miten liikkuu, näkee, kuulee tai ymmärtää asioita.

Oletko huolissasi jostain riippuvuudesta? Onko sinulla mielen hyvinvointiin tai mielenterveyteen liittyviä kysymyksiä?

Mies makaa sängyllä ja katsoo puhelinta.
  • #EmppaChat tarjoaa sinulle apua tällä sivulla joka parillisen viikon maanantai klo 15-17. Chat avautuu sivun alalaidassa.
  • Palvelu on erityisesti suunnattu eri tavoin vammaisille tai pitkäaikaissairaille henkilöille ja heidän läheisilleen, mutta kaikki muutkin ovat tervetulleita.
  • Päivystäjänä toimii koulutettu kriisiterapeutti. Voit varata myös henkilökohtaista ja maksutonta keskusteluapua joko sähköpostilla emppa@sininauha.fi tai jättää tekstiviestin numeroon 044 722 94 29. Otamme yhteyttä mahdollisimman pian arkisin ma-to.

EMPPA -Chat uudelle alustalle!

8.8. klo 15-17 ja siitä eteenpäin joka toinen maanantai.

HUOM! Tulossa uudet nettisivut.

EMPPA ja Invalidiliiton Harvinaiset-yksikkö yhteistyössä:
Mielenhuoltoa huoltoa henkilöille, joilla on harvinainen vamma tai sairaus

Tule mukaan huoltamaan mieltä yhdessä muiden harvinaista sairautta sairastavien aikuisten kanssa! Ryhmä aloittaa elokuussa.

Lisätietoa ja ilmoittauminen Invalidiliiton sivuilta

MIKÄ ON EMPPA?

Sininauhaliiton Esteetön työ EMPPA on tarkoitettu kaikille, jotka tarvitsevat esteettömyyttä ja saavutettavuutta riippuvuuksiin, mielen hyvinvointiin tai mielenterveyteen liittyvissä kysymyksissä. Esteettömyydellä tarkoitamme rakennetun ympäristön esteettömyyttä, tiedon esteettömyyttä ja asenne-esteettömyyttä.

Esteettömyys on saavutettavuuden ehto. Kaikilla on oikeus saada tarvitsemaansa tietoa, tukea ja apua. Apu ei saa riippua siitä, miten liikkuu, näkee, kuulee tai ymmärtää asioita. Esteetön työmme EMPPA on lyhenne sanoista Esteetön, Mielenterveys, Päihde ja Palvelut.

#EMPPAChat netissä

Joka toinen maanantai, 8.8. alkaen klo 15-17. Hyvä kysymys alustalla

#EMPPAKeskustelutuokio puhelimessa tai kasvokkain netissä

Voit varata henkilökohtaista ja maksutonta keskusteluapua joko sähköpostilla emppa@sininauha.fi tai jättää tekstiviestin numeroon 044 722 94 29. Otamme yhteyttä mahdollisimman pian arkisin ma-to.

Lue lisää palveluistamme >>

Tulosta EMPPA-työn esite:
1. sivu (pdf)
2. sivu (pdf)

Kuvassa on EMPPA-esitteen kakkossivu.
Kuvassa on EMPPA-esitteen ykkössivu.

Etusivu selkokielellä

Tietoa selkokielellä

Tietoa suomalaisella viittomakielellä

Sininauhaliiton tietosuojaseloste löytyy täältä.

Pirkko Justander

kehittäjä, esteetön työ EMPPA