sininauha_logo

Empan omat palvelut ja vertaiskertomukset

EMPPA-työn palvelut asiakkaille

Oletko huolissasi jostain riippuvuudesta? Mietityttääkö mielenterveys?

#emppachat maanantaisin 15-17. Löytyy etusivun oikeasta nurkasta.

#emppakeskustelutuokio

Voit varata henkilökohtaisen keskusteluapuajan sähköpostilla emppa@sininauha.fi tai tekstiviestillä numerosta 044 722 94 29.

Kuvassa on avoin valaistu kämmen, jonka päällä ilmassa kelluu sähköpostin symbolina kirjekuori ja puhelinsoiton symbolina puhelimen kuuloke.

Sinuun otetaan yhteyttä arkisin ja keskusteluajasta sovitaan erikseen. Aikoja on tarjolla 8-18 välisenä aikana.

Keskustelu on luottamuksellinen. S-postisi tai puhelinnumerosi hävitetään keskustelun päätteeksi.

Olet lämpimästi tervetullut EMPPA-työn asiakkaaksi!

EMPPA-työn palvelut opiskelijoille ja ammattilaisille sekä vammais- ja potilasjärjestöille

Päihde- ja mielenterveyspalveluja tarjoavat yksiköt tai sosiaali- ja terveydenhuollon oppilaitokset voivat tilata meiltä luennon vammaisuuden kohtaamisesta.

Luento on maksuton, mutta matkakuluja voidaan periä.

Kysy luentoa osoitteesta emppa@sininauha.fi. Luentomahdollisuus myös Skypen kautta!

Vammaispalvelun työntekijät ja vammaisjärjestöt voivat tilata EMPPA-työn esittelyn. Luento on maksuton, mutta matkakuluja voidaan periä. Luentomahdollisuus myös skypen kautta!

EMPPA-työn vertaiskertomukset

Kuvassa on pitkähiuksinen, pyörätuolissa istuva nainen.

“Arkeni ei ole helppo, mutta minulla on palava elämänhalu”

Kokemusasiantuntija Johanna Nurmi kertoi meille oman toipumistarinansa. Nurmi hoitaa päihdesairauttaan käymällä säännöllisesti vertaistukiryhmissä. Hän on opiskellut Invalidiliiton kautta kokemusasiantuntijaksi ja tekee ensimmäistä kertaa keikkaluontoista työtä 18 vuoteen. Lue Johanna Nurmen tarina >>

Kuvassa on silmälasipäinen nainen, jolla on toiselta puolen päätä hiukset aivan lyhyet ja toiselta puolen pidemmät.

Kuka tietäisi paremmin miltä kipu tuntuu kuin kivun kokija itse

Kokemusasiantuntija Riikka Nieminen on taistellut tiensä täysin toivottomalta tuntuneesta tilanteesta kouluttavaksi kokemusasiantuntijaksi. Lue Riikka Niemisen tarina > >

Kuvassa on tamdem-polkupyörä hiekkatiellä nurmikon ja pensasaidan vieressä.

“Sairastin tautia nimeltä alkoholismi”

Jos Timo ei olisi kaksitoista vuotta sitten tehnyt päätöstä juomisen lopettamisesta, hän tuskin pakkailisi tänään reppureissua. Lue Timon tarina >>