Mies ja nainen katsovat kohti tietokoneen ruutua etsien tietoa

Hallintokäsikirja

Sininauhaliiton lakimiehen Suvi-Sorja Kemppaisen kirjoittama Yhdistyksen hallinto – Käsikirja Sininauhaliiton jäsenjärjestöille on syntynyt ajatuksesta koota jäsenjärjestöille käytännönläheinen tietopaketti yhdistyksen toimintaa ja hallintoa ohjaavasta keskeisestä lainsäädännöstä. Käsikirja tukee jäsenjärjestöjä työnsä organisoinnissa ja lain asettamien velvollisuuksien täyttämisessä. Se tarjoaa konkreettisia neuvoja ja ohjeita yhdistyksen toiminnan keskeisiin osa-alueisiin ja auttaa toimimaan lainsäädännön ja viranomaisohjeiden mukaisesti. Käsikirja on tarkoitettu oppimisen ja oivaltamisen työkaluksi.

Käsikirjan kattamaa lainsäädäntöä ja viranomaisohjeistusta on käsitelty sellaisena kuin se on ollut maaliskuun 2023 lopussa. Sininauhaliiton lakiasiantuntijalta Suvi-Sorja Kemppaiselta ja liiton muilta asiantuntijoilta on aina suositeltavaa ja tervetullutta kysyä neuvoa, jos jokin asia askarruttaa tai on tarvetta keskustella oman toiminnan ajankohtaisista asioista.

Tilaa kirja!

(Kaikki Sininauhaliiton kirjat, oppaat ja artikkelit ovat maksuttomia ja toimitetaan postikuluja vastaan, ellei toisin mainita.)

Yhdistyksen hallinto – Käsikirja Sininauhaliiton jäsenjärjestöille

Nimi(Pakollinen)