Henkilöedestäpäin kuvattuna. Vain hänen keskivartalonsa ja kätensä näkyvät. Kädessä on lehtiö, kynä ja kaksi mikrofonia.

Medialle

Asiantuntijamme ovat käytössäsi haastatteluita varten sekä ajantasaisen taustatiedon hankkimiseen.

Ole yhteydessä viestinnän työntekijöihimme, kun kaipaat apua sopivan haastateltavan tai tietolähteen löytämiseksi:

Anna-Liisa Karhula, viestintäpäällikkö, puh. 040 768 4528, anna-liisa.karhula@sininauha.fi
Utu Förbom, viestinnän suunnittelija, puh.  044 770 3151, utu.forbom@sininauha.fi
Henna Tarjanne-Lekola, viestinnän suunnittelija, puh. 044 4939 191, henna.tarjanne-lekola@sininauha.fi

Jos olet mieluummin suoraan yhteydessä asiantuntijaan, löydät heidän yhteystietonsa täältä.

Toiminnanjohtaja Pekka Lund, puh. 050 522 3906, pekka.lund@sininauha.fi

Toiminnanjohtaja Pekka Lundin kuvat: puolivartalokuva | kasvokuva

Sininauhaliiton logo

Nettiin:

Sininauhaliiton logo RGB (png)
Sininauhaliiton logo musta RGB (png)
Sininauhaliiton logo negatiivinen RGB (png)

Painotuotteeseen:

Sininauhaliiton logo CMYK (PDF)
Sininauhaliiton logo musta CMYK (PDF)
Sininauhaliiton logo negatiivinen (PDF)

Sininauhaliiton uutiset ja tiedotteet

Ajankohtaisimmat kuulumisemme ovat täällä.

Löydät tiedotteemme STT:n tiedotepalvelusta.

Mikä on Sininauhaliitto?

Sininauhaliitto ja sen jäsenyhteisöt työskentelevät poikkeuksellisen vaikeissa elämäntilanteissa olevien ihmisten parissa. Erityisosaamistamme ovat päihde- ja pelihaitat, riippuvuudet, mielenterveysongelmat, pitkäaikaisasunnottomuus sekä sosiaalinen työllistäminen.

Teemme kehittämistyötä, jonka kautta läheisen päihteidenkäytöstä kärsineet ihmiset saavat apua ja vertaistukea. Vahvistamme marginaaliin jäävien ihmisryhmien, kuten päihteitä käyttävien ikääntyneiden ja vammaisten oikeutta saada palveluja ja apua. Teemme luontolähtöistä toimintaa sekä vahvistamme asunnottomuutta kokevien ihmisten digitaalista osallisuutta. Lue lisää Sininauhaliiton toiminnasta ja arvoista.

Saat kauttamme yhteyden myös lähes 100 jäsenyhteisöömme, jotka sijaitsevat ympäri Suomea ja työskentelevät poikkeuksellisen vaikeissa elämäntilanteissa olevien ihmisten parissa: jäsenyhteisömme työllistävät, järjestävät päiväkeskustoimintaa, ruoka-apua, asumispalveluja, palveluohjausta ja vertaistoimintaa.