Etusivulle

Palvelumme

Oletko huolissasi jostain riippuvuudesta? Onko sinulla mielen hyvinvointiin tai mielenterveyteen liittyviä kysymyksiä?

Sininauhaliiton EMPPA:n palvelut ovat keskusteluapua puhelimessa, chatissa tai kasvokkain netissä. Keskusteluapua saa eri riippuvuuksiin, kuten alkoholiin, liittyviin huoliin tai mielen hyvinvoinnin kysymyksiin. Palvelu on erityisesti suunnattu eri tavoin vammaisille tai pitkäaikaissairaille henkilöille ja heidän läheisilleen, mutta kaikki muutkin ovat tervetulleita. Palvelusta vastaavat koulutetut ammattilaiset.

#EMPPAchat netissä
maanantaisin klo 15-17 sivulla emppa.fi (chat avautuu sivun oikeassa alalaidassa). Parillisilla viikoilla chat päivystäjänä toimii kriisiterapeutti vuoden loppuun saakka.

#EMPPAkeskustelutuokio puhelimessa tai kasvokkain netissä
Voit varata henkilökohtaista ja maksutonta keskusteluapua sähköpostilla emppa@sininauha.fi tai jättää soittopyynnön tekstiviestillä numeroon 044 722 94 29.

Sinuun otetaan yhteyttä mahdollisimman pian arkisin ja keskusteluajasta sovitaan erikseen. Aikoja on tarjolla ma-pe klo 8-17 välisenä aikana.

Keskustelu on ehdottoman luottamuksellista. Sähköpostisi ja/tai puhelinnumerosi hävitetään keskustelun päätteeksi.

Olet lämpimästi tervetullut EMPPA-työn asiakkaaksi!

Palvelut opiskelijoille ja ammattilaisille sekä vammais- ja potilasjärjestöille

Päihde- ja mielenterveyspalveluja tarjoavat yksiköt tai sosiaali- ja terveydenhuollon oppilaitokset voivat tilata meiltä luennon vammaisuuden kohtaamisesta.

Luento on maksuton, mutta matkakuluja voidaan periä.

Kysy luentoa osoitteesta emppa@sininauha.fi. Luentomahdollisuus myös Skypen kautta!

Vammaispalvelun työntekijät ja vammaisjärjestöt voivat tilata EMPPA-työn esittelyn. Luento on maksuton, mutta matkakuluja voidaan periä. Luentomahdollisuus myös skypen kautta!