Nainen halaa hevosta.

Pelihaittapalvelut

Peluuri

Tiltti

Sininauhaliiton Pelihaittapalvelut muodostuvat Peluurin sähköisistä palveluista ja tieto- ja tukipiste Tiltin kasvokkaisen kohtaamisen palveluista. Tarjoamme ammatillista ja vertaisapua pelaamisen hallintaan, eriasteisten peliongelmien selvittelyyn ja peliriippuvuuteen.

Peluurista ongelmallisesti pelaavat, heidän läheisensä sekä heitä auttavat ammattilaiset saavat valtakunnallisia, anonyymejä ja maksuttomia palveluja. Tuotamme palvelut yhdessä A-klinikkasäätiön kanssa.

Tieto- ja tukipiste Tiltistä ongelmallisesti pelaavat, heidän läheisensä sekä heitä auttavat ammattilaiset saavat tietoa ja tukea anonyymisti ja maksuttomasti. Tiltti sijaitsee Helsingissä, mutta toimintaamme voi osallistua asuinpaikkakunnasta riippumatta.

Pelihaittapalvelut kuuluvat Peliklinikkaan, joka toimii rahapeliongelmiin erikoistuneena palvelukokonaisuutena. Se tarjoaa apua myös haittoihin, jotka aiheutuvat digipelaamisesta ja internetin liikakäytöstä. Kyseessä on pääkaupunkiseudun kuntien, järjestöjen ja valtion yhteishanke, joka sijaitsee Helsingin Hakaniemessä.

Inka Silvennoinen

Yksikön päällikkö