Peluurin päivystystiimiin haetaan 1-2 uutta tuntityöntekijää.

HAEMME TUNTITYÖNTEKIJÄÄ PELUURIN PÄIVYSTYSTIIMIIN PELIKLINIKALLE

Peluuri tarjoaa ja kehittää sähköisiä tuki-, ohjaus- ja neuvontapalveluita ongelmapelaajille, heidän läheisilleen sekä työssään pelihaittoja kohtaaville. Peluuri on A-klinikkasäätiön ja Sininauhaliiton tarjoama palvelukokonaisuus, jonka rahoittaa Veikkaus. Peluuri on osa Peliklinikkaa, joka kokoaa saman katon alle järjestöjen ja kuntien palveluita sekä niiden kehittämistä ja tutkimusta. Peliklinikka sijaitsee Helsingin Hakaniemessä.

Haemme Peluurin päivystystiimiin 1-2 uutta tuntityöntekijää, pääasiassa asiakastyöhön Peluurin auttavassa puhelimessa. Päivystystä tehdään arkisin kahdessa vuorossa, klo 12-15.30 sekä klo 15-18.30. Nyt haettavien tuntityöntekijöiden työ painottuu myöhempään vuoroon, mutta vuoroja voi olla sovittaessa myös klo 12 alkaen.

Etsimme työhön pelihaitoista ja asiakastyöstä kiinnostunutta ja innostunutta työntekijää.

Eduksi laskemme ruotsin ja englannin kielen taidon. Myös kokemus riippuvuus-, mielenterveys tai muissa sosiaalipalveluissa työskentelystä esim. opintoihin kuuluvissa harjoitteluissa on eduksi.
Työ on etupäässä yksilötyötä Peluurin auttavassa puhelimessa. Osa vuoroista voi myös olla Chat-vuoroja.

Tarjoamme vakituista osa-aikatyötä 20-40h/kk sopimuksella. Peluurin työntekijänä sinulle aukeaa mahdollisuus pelihaittatyöhön perehtymiseen sekä työskentelyyn osana Peliklinikan ja Peluurin ammattilaisten yhteisöä, josta saat itsellesi ainutlaatuista kokemusta ja osaamista. Palkka on sosiaalialan järjestöjä koskevan työehtosopimuksen mukainen, noin 15,-/h.

Kiinnostuitko?
Hae tehtävään tämän linkin kautta.

Haluatko tietää lisää?
Ota rohkeasti yhteyttä: Pekko Kähkönen, Peluurin johtava asiakastyöntekijä puh. 040 528 6781; pekko.kahkonen@peluuri.fi
Tiedustelut puhelimitse seuraavina aikoina: ma 30.8., klo 13-15 tai ma 13.9., klo 13-15.

Huom! Huom. hakuaika päättyy ja linkki sulkeutuu ti 14.9. klo 16. Kannattaa olla nopea, sillä tehtävä täytetään heti sopivan henkilön/henkilöiden löydyttyä!

www.peluuri.fi
www.peliklinikka.fi