Kaksi nojatuolia ja sohvapöytä, jonka päällä palapelejä.

Etsimme vakituiseen työsuhteeseen asiakastyöntekijää peliklinikalle tieto- ja tukipiste Tilttiin

Kiinnostaako työ pelihaittojen parissa?

Haluatko mukaan innostuneeseen ja sitoutuneeseen porukkaan tekemään merkityksellistä työtä pelihaittojen parissa? Tarjoamme näköalapaikan sekä hyvät kehittymismahdollisuudet rahapeliongelmien kanssa työskentelyyn ja kehittämistyöhön.

ETSIMME VAKITUISEEN TYÖSUHTEESEEN ASIAKASTYÖNTEKIJÄÄ PELIKLINIKALLE TIETO- JA TUKIPISTE TILTTIIN

Tiltti, Sininauhaliiton matalan kynnyksen tieto- ja tukipiste, tarjoaa neuvontaa ja ohjausta sekä vertaistukea ongelmallisesti pelaaville ja heidän läheisilleen. Tiltti toimii osana Peliklinikan palvelukokonaisuutta. Peliklinikka kokoaa saman katon alle järjestöjen ja kuntien tarjoamia palveluja sekä niiden kehittämistä ja tutkimusta. Peliklinikka sijaitsee Helsingin Hakaniemessä.

Tehtävään kuuluu

• kasvokkainen asiakastyö Tiltin eri toimintamuodoissa
  • asiakastyön kehittäminen ja arviointi yhdessä Tiltin tiimin kanssa
  • viestintä ja verkostoyhteistyö Peliklinikan monitoimijahankkeessa yhdessä Tiltin tiimin kanssa

Tiltissä tehtävä asiakastyö on iltapäivä- ja iltapainotteista. Työhön voi sisältyä matkustamista kotimaassa.

Tehtävä edellyttää sosiaali- ja terveysalan soveltuvaa korkeakoulututkintoa (esim. sosionomi amk).

Etsimme päihde-, mielenterveys- ja/tai rahapelihaittoihin perehtynyttä ammattilaista, joka työskentelee dialogisella ja voimavarakeskeisellä työotteella. Tehtävään valittavalta edellytetään kokemusta ryhmätoimintojen ohjaamisesta ja ymmärrystä matalan kynnyksen toiminnasta.

Arvostamme, että

• sinulla on työkokemusta kriisissä olevan ihmisen kohtaamisesta
  • sinulla on kykyä kohdata asiakas kokonaisvaltaisesti ja ennakkoluulottomasti
  • olet toimeen tarttuva ja työotteesi on kehittävä
  • omaat hyvät organisointi- ja tiimityötaidot
  • sinulla on sujuva englannin kielen suullinen taito

Tarjoamme hyvät työsuhde-edut mm. laajan työterveyshuollon, lounas-, liikunta- ja kulttuurisaldon sekä joustavan ja liukuvan työajan.

Työaika on keskimäärin 38 t/vko, asiakastyö tehdään pääsääntöisesti iltapäivisin ja iltaisin. Palkkauksessa sovellamme sosiaalialan järjestöjä koskevaa työehtosopimusta.

Hakemukset tehtävään pyydämme jättämään 19.1.2020 klo 23:00 mennessä tällä lomakkeella. Haastattelut järjestetään viikolla 6. Työ alkaa mahdollisimman pian sopimuksen mukaan.

Lisätietoja antaa koordinaattori Jenni Kämppi puh. puh 050 544 2897, soittoajat 30.12. klo 14-16 ja 8.1. klo 14-16.

www.tiltti.fi

www.peliklinikka.fi