Haemme asiakastyöntekijää Peliklinikalle tieto- ja tukipiste Tilttiin

Työsuhde on määräaikainen ajalla 1.4.-31.12.2018.

Tiltti, Sininauhaliiton matalan kynnyksen tieto- ja tukipiste, tarjoaa neuvontaa ja ohjausta sekä vertaistukea ongelmallisesti pelaaville ja heidän läheisilleen. Tiltti toimii osana Peliklinikan palvelukokonaisuutta.

Peliklinikka kokoaa saman katon alle järjestöjen ja kuntien tarjoamia palveluja sekä niiden kehittämistä ja tutkimusta. Peliklinikka sijaitsee Helsingin Hakaniemessä.

Haemme Peliklinikalle Sininauhaliiton määräaikaiseen työsuhteeseen ajalle 1.4.-31.12.2018

ASIAKASTYÖNTEKIJÄÄ

Tehtävään kuuluu

• kasvokkainen asiakastyö Tiltin eri toimintamuodoissa
  • asiakastyön kehittäminen ja arviointi yhdessä Tiltin tiimin kanssa
  • viestintä ja verkostoyhteistyö Peliklinikan monitoimijahankkeessa yhdessä Tiltin tiimin kanssa

Tehtävä edellyttää sosiaali- tai terveysalan soveltuvaa korkeakoulututkintoa (esim. sosionomi amk). Etsimme päihde-, mielenterveys- ja/tai rahapelihaittoihin perehtynyttä ammattilaista, jolla on ymmärrystä dialogisesta ja/tai voimavarakeskeisestä työotteesta. Tehtävän hoitamisessa eduksi on työkokemus kriisissä olevan ihmisen kohtaamisesta ja ryhmän ohjaamisesta. Arvostamme toimeen tarttuvaa ja kehittävää työotetta, hyviä organisointi- ja yhteistyötaitoja, kykyä kohdata asiakas kokonaisvaltaisesti ja ennakkoluulottomasti ja valmiutta ilta- ja viikonloppupainotteiseen työhön.

Tarjoamme kiinnostavan työn sekä hyvät mahdollisuudet osaamisen ja ammattitaidon kehittämiseen kehittyvässä työympäristössä Helsingissä. Käytössämme on kulttuuri- ja liikuntasetelit. Palkkaus on Sosiaalialan järjestöjä koskevan työehtosopimuksen mukainen, erityisosaaminen huomioidaan palkkauksessa. Työaika on keskimäärin 38 t/vko, sisältäen myös iltatyötä. Ruokatauko 30 min sisältyy työaikaan. Työ alkaa huhtikuussa 2018 tai sopimuksen mukaan. Työsuhde on määräaikainen sairasloman sijaisuus, joka saattaa jatkua.

Lisätietoja antaa koordinaattori Jenni Kämppi puh. puh 050 544 2897 jenni.kamppi(at)sininauha.fi.

Hae tehtävää sähköistä lomaketta 18.3.2018 mennessä.

www.tiltti.fi

www.peliklinikka.fi