Haemme hallinnon assistenttia toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen

Etsimme oma-aloitteista, järjestelmällistä ja vastuuntuntoista henkilöä kokoaikaiseen tehtävään.

Sininauhaliitto on valtakunnallinen sadan jäsenyhteisön keskusjärjestö, joka toimii valtakunnallisena vaikuttajana ja asiantuntijana. Liiton ja sen jäsenyhteisöjen erityisosaamista ovat päihde- ja pelihaitat, riippuvuudet, mielenterveysongelmat, pitkäaikaisasunnottomuus sekä sosiaalinen työllistäminen.

Toimintamme pohjaa kristilliseen ihmiskäsitykseen: jokaisen elämä on arvokas ja ainutlaatuinen, kaikilla on oikeus toivoon, armoon ja anteeksiantoon.

Haemme Sininauhaliittoon HALLINNON ASSISTENTTIA kokoaikaiseen ja toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen

Hallinnon assistentin tehtäviin kuuluvat:

• Vastuu toimiston arjen toimivuudesta kuten toimistotarvikkeiden tilaukset, kokous- ja tapahtumajärjestelyt sekä sisäinen viestintä.
  • Henkilöstöhallinnon avustavat työtehtäviä kuten rekrytoinnit, HR järjestelmän pääkäyttävyys sekä ohjeistukset.
  • Taloushallinnon avustavat työtehtävät kuten ostolaskujen kierrätys, -asiatarkastus, matkalaskut sekä laskutus.
  • Yhteydenpito ICT-toimittajaan sekä liiton tietokone, puhelin ja liittymätilaukset sekä laitehallinta.

Hallinnon assistentilta odotamme

• Oma-aloitteista, järjestelmällistä sekö vastuuntuntoista työotetta
  • Positiivista ja töihin tarttuvaa asennetta sekä hyviä vuorovaikutustaitoja
  • Kokonaisuuksien hallintaa
  • Hyviä ICT-taitoja
  • Sitoutumista Sininauhaliiton arvoihin

Etsimme tradenomia tai vastaavan osaamisen omaavaa henkilöä, joka näkee laajan tehtäväkentän positiivisena haasteena ja on valmis tarttumaan uusiin tehtäviin ja ohjelmistoihin mutta samalla ymmärtää toimiston arjen toimivuuteen liittyvien työtehtävien merkityksen.

Tarjoamme hyvät työsuhde-edut mm. laajan työterveyshuollon, lounas-, liikunta- ja kulttuurisaldon, joustavan ja liukuvan työajan sekä ihanan työyhteisön. Viihtyisä toimistomme sijaisteet Itä-Pasilassa.

Palkkauksessa sovellamme sosiaalialan järjestöjä koskevaa työehtosopimusta.

Hakemukset tehtävään pyydämme jättämään 29.3.2018 mennessä tämän sähköisen hakulinkin avulla.

Olemme yhteydessä haastateltaviin.

Lisätietoja tehtävästä antaa Sininauhaliiton talouspäällikkö Marja Mettälä (marja.mettala@sininauha.fi) 040 718 2607. Soittoajat 16.3. klo. 13-14 ja 23.3. klo 13-14.