Haemme kehittämisintoista asiakastyöntekijää Peliklinikalle Peluurin palveluihin

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva.

Peluuri tarjoaa ja kehittää sähköisiä ohjaus- ja neuvontapalveluita ongelmapelaajille, heidän läheisilleen sekä työssään pelihaittoja kohtaaville. Peluuri on A-klinikkasäätiön ja Sininauhaliiton tarjoama palvelukokonaisuus, jonka rahoittaa Veikkaus.

Peluurin palvelukokonaisuus sijoittuu osaksi Peliklinikkaa. Peliklinikka kokoaa saman katon alle järjestöjen ja kuntien tarjoamia palveluja sekä niiden kehittämistä ja tutkimusta. Peliklinikka sijaitsee Helsingin Hakaniemessä.

Haemme Peliklinikalle Sininauhaliiton työsuhteeseen

ASIAKASTYÖNTEKIJÄÄ

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva.

Tehtävään kuuluu

• asiakkaiden neuvonta, ohjaus ja tuki Peluurin sähköisissä palveluissa, jonka palvelumuotoja ovat mm. auttava puhelin, chat ja OmaPeluurin tukiryhmät
  • Peluurin sähköisten palveluiden kehittämistä
  • osallistuminen Peliklinikan palvelukokonaisuuden kehittämiseen sekä tiedontuotantoon, raportointiin ja viestintään yhdessä muiden peluurilaisten kanssa

Tehtävä edellyttää soveltuvaa sosiaali- ja terveysalan korkeakoulututkintoa, soveltuvaa työkokemusta sosiaali- ja terveysalan tuki- ja neuvontatyöstä sekä valmiutta teknologiavälitteiseen asiakastyöhön (verkko- ja puhelintyö). Erityisesti arvostamme kokemusta, osaamista ja näkemystä sähköisten palveluiden kehittämisestä ja palvelumuotoilusta. Tehtävän hoitamisessa eduksi katsotaan erityisosaaminen pelihaitoista, motivoivan haastattelun ja kognitiiviseen käyttäytymisterapiaan pohjautuvien menetelmien tuntemus ja erityisesti ruotsin ja englannin kielitaito.

Tarjoamme kiinnostavan työn sekä hyvät mahdollisuudet osaamisen ja ammattitaidon kehittämiseen kehittyvässä työympäristössä Helsingissä. Käytössämme on työmatka- sekä kulttuuri- ja liikuntasetelit. Palkkaus on Sosiaalialan järjestöjä koskevan työehtosopimuksen mukainen, erityisosaaminen huomioidaan palkkauksessa. Työaika on keskimäärin 38 t/vko, työ voi sisältää myös iltatyötä. Ruokatauko 30 min sisältyy työaikaan. Työ alkaa huhtikuussa 2018 tai sopimuksen mukaan.

Lisätietoja antavat johtava asiakastyöntekijä Riikka Ränninranta puh. 040 651 7349 riikka.ranninranta(at)peluuri.fi  ja yksikön päällikkö Inka Silvennoinen puh. 040 760 8507 inka.silvennoinen(at)peluuri.fi

Hae tehtävää sähköisellä hakulomakkeella 18.3.2018 mennessä.

www.peluuri.fi

www.peliklinikka.fi