Kaksi ihmistä tietokoneen äärellä. Neuvontatilanne.

Haemme projektipäällikköä Digiosallisuutta asunnottomille -hankkeeseen (STEA) määräaikaiseen työsuhteeseen ajalle 1.6.2022-30.4.2023.

Merkittävä osa työtämme on vaikuttamistyö – otamme kantaa lainsäädäntöön, nostamme digiosallisuuskysymyksiä näkyvästi esiin sosiaalisessa mediassa ja osallistumme eri työryhmien työskentelyyn.

Sininauhaliiton Digiosallisuustyö tarjoaa ratkaisuja, innostusta ja osaamista sinne, missä arjen pulmat ovat suurimpia. Työskentelemme ensisijaisesti päihteitä runsaasti käyttävien, asunnottomuustaustaisten ja heikoimmassa asemassa olevien ihmisten kanssa. Juuri he ovat alan kehittämishankkeissa jääneet marginaaliin. Digiosallisuutta asunnottomille -projektin tehtävänä on löytää ja kehittää keinoja tämän kohderyhmän digitaitojen ja digiosallisuuden mahdollistamiseksi. Kehitettävät malli kootaan osaamissalkuksi järjestöjen ja muiden toimijoiden käyttöön.

Etsimme nyt hankkeeseen projektipäällikköä. Voit olla etsimämme ihminen, jos olet ennen kaikkea erinomainen vaikuttamistyön osaaja, ymmärrät, minkälaisesta muutoksesta digitalisaatiossa on kyse ja minkälaisia ratkaisuja heikoimmassa asemassa elävien ihmisten osallisuuden varmistamiseksi tarvitaan. Etsimme osaajaa, joka on omimmillaan vaikuttajana ja verkostoitujana ja jolla on näkemystä siitä, missä tehdään ratkaisuja, jotka koskettavat hankkeen kohderyhmää. Diginörtti sinun ei tarvitse olla, työkavereillasi hankkeessa on erinomaista digiosaamista.

Projektipäällikön tehtäviin kuuluvat

• päättäjävaikuttaminen ja muu vaikuttamisviestintä
  • verkostoyhteistyö ja yhteistyö kumppanien kanssa
  • kolmen hengen tiimin vetäjän tehtävät
  • hankkeen johtamiseen, raportointiin ja hallinnointiin liittyvät tehtävät.

Projektipäälliköltä edellytämme

• ymmärrystä ja näkemystä digitalisaation vaikutuksista hankkeen kohderyhmään
  • osaamista sidosryhmä- ja verkostotyöskentelystä
  • osaamista vaikuttamisviestinnästä
  • soveltuvaa korkeakoulututkintoa
  • että hän kokee luontevaksi toimia kristillisessä järjestössä.

Arvostamme, että hakijalla on kokemusta kehittämis- ja hanketyöstä.

Tarjoamme hyvät työsuhde-edut mm. laajan työterveyshuollon, lounas-, liikunta- ja kulttuurisaldon sekä liukuvan työajan ja mahdollisuuden osittaiseen etätyöhön.

Hae osaksi ammattitaitoista ja osaavaa työyhteisöä työtehtävään, joka mahdollistaa yhteiskunnallisesti vaikuttavan tekemisen ja uuden oppimisen.

Palkkauksessa sovellamme sosiaalialan järjestöjä koskevaa työehtosopimusta. Palkka perustuu tehtäväkohtaiseen palkanosaan sekä henkilökohtaiseen osaamiseen ja kokemusvuosiin.

Hakemukset tehtävään pyydämme jättämään 28.4.2022 klo 16.00 mennessä tämän hakulinkin kautta. Haastattelut toteutetaan 11.5.2022 Pasilassa, Helsingissä.

Lisätietoja tehtävästä antaa kehittämispäällikkö Marja Vuorinen, puh. 044 4919 710.

Lue lisää digiosallisuushankkeesta.

Sininauhaliiton perustehtävä on huono-osaisuuden ja päihde- ja pelihaittojen vähentäminen. Tuemme näihin liittyviä ongelmia kohdanneita ja vaikeassa tilanteessa eläviä ihmisiä ja auttamistyötä tekeviä. Toimimme jäsentemme keskusliittona. Sininauhaliitto ja sen noin sata jäsenyhteisöä muodostavat kristillisen diakoniatyön verkoston.