Hei jäsenyhteisömme! Ruoka-aputoimintaanne koskevat erityisaikataulut sekä muutokset kannattaa infota mahdollisimman kattavasti

Tule mukaan etänä tapahtuviin verkostotapahtumiin ja tiedota ruuanjakelun muutoksista ruoka-apu.fi -sivustolla.

Tiedotus poikkeusajan ruoka-avustanne on asiakkaille ja yhteistyötahoillenne merkittävää – eikä tietoa voi jakaa tällä hetkellä liikaa. Toiminnasta tiedottaminen on nyt erityisen tärkeää. Mikäli toimintanne on väliaikaisesti tauolla, supistettua tai muuten erityisellä aikataululla tapahtuvaa, siitä kannattaa viestiä kaikilla mahdollisilla tavoilla.

Sininauhaliitto järjestää Osallistava yhteisö-hankkeen kanssa viikottaisia verkkotapaamisia kaikille ruoka-aputyötä tekeville. Näissä tapaamisissa on ollut kymmeniä ruoka-apua tekeviä tahoja ympäri Suomen.

Tarkoituksena on jakaa kokemuksia eri puolilta Suomea tämän haastavan tilanteen aikana tehtyyn ruoka-aputyöhön liittyen. Tapaamiset tapahtuvat netissä.

Yhtenä tärkeänä aiheena verkostotapaamisissa on ilmennyt viestimisen tärkeys tässä poikkeustilanteessa.

Millä tavalla tiedottaa?

Ruoka-apu.fi on erinomainen sivusto ruoka-apua hakevalle ja sitä järjestävälle taholle nyt, ja poikkeusajan ulkopuolellakin. Lisätietoa sivuston käytöstä ja opastusta käyttöön on saatavilla – kysy lisää:
eveliina.haapa-aho@sininauha.fi tai suoraan Osallistava yhteisö-hankkeesta info@ruoka-apu.fi

Jos olet kiinnostunut osallistumaan torstaisin klo 12-14 (14.5. asti) tapahtuviin verkostokeskusteluihin, voit kysyä lisätietoja  eveliina.haapa-aho@sininauha.fi tai anne.hyyrynen@sininauha.fi
Voit ilmoittautua verkostotapaamiseen mukaan myös suoraan lähettämällä viestiä osoitteeseen info@ruoka-apu.fi
Tervetuloa mukaan!