Nuppineuloista koottu sydän ilmoitustaululla

Eroryhmä vähävaraisille, Helsinki

Sininauhaliiton ammatillisesti ohjatussa ja esteettömässä pienryhmässä se on mahdollista.

Haluatko puhua turvallisesti eron herättämistä tunteista ja ajatuksista? Sininauhaliiton ammatillisesti ohjatussa pienryhmässä se on mahdollista.

AIKA: 21.8.-18.12.2019 klo 17-20
PAIKKA: Eläketurvakeskus, Kirjurinkatu 3, 00520 HELSINKI
ILMOITTAUTUMINEN: 16.8. klo 16.00 mennessä  irene.komu@sininauhaliitto.fi tai 050 574 8809

Pohditko eroa? Tai oletko eronnut? Kaipaatko vertaistukea, uusia ajatuksia ja ystäviä eromietteiden keskelle? Tämän syksyn eroryhmä on kohdennettu henkilöille, joilla on taloudellisesti vaikea tilanne esimerkiksi työttömyyden tai terveysongelmien takia.

Työskentely pohjautuu suomalaiseen eroseminaariin, joka on vakiintunut eroauttamisen malli. Menetelmä ja vertaistuki auttavat selviämään erokriisistä, vahvistavat itsetuntemusta ja antavat työkaluja elämässä eteenpäin. Ryhmä kokoontuu kymmenen kertaa. Tapaaminen kestää kolme tuntia, puolivälissä pidämme pienen tauon. Erotyö tarjoaa maksuttoman iltapalan.

Ryhmä kokoontuu esteettömissä tiloissa lähellä Pasilan asemaa.

Tapaamiset ovat 21.8., 4.9., 18.9., 2.10., 16.10., 30.10., 13.11., 27.11, 11.12 ja 18.12.

Ryhmään ovat tervetulleita kaikki, jotka pohtivat eroa, ovat eronneet tai joilla on erouhka päällä. Jos kiinnostuit, ota yhteyttä erotyön kehittäjään, Irene Komuun. Ryhmä aloittaa, jos mukaan ilmoittautuu kuusi henkilöä. Kaikkiaan ryhmään mahtuu kymmenen henkilöä. Lämpimästi tervetuloa!

Tiedustelut ja ilmoittautumiset:

irene.komu@sininauha.fi tai 050 574 8809