Jäsenyhteisömme Hyvinkään Toimari etsii vakituiseen työsuhteeseen toiminnanjohtajaa

Hyvinkään Toimari ry on toiminut vuodesta 1991 lähtien vähäosaisten ja syrjäytyneiden parissa. Yhdistys on Sininauhaliiton jäsenjärjestö ja toimii aktiivisesti verkostoissa. Yhdistys on yleishyödyllinen, voittoa tavoittelematon ja poliittisesti sitoutumaton sosiaalialan järjestö. Toimarin toimintoihin kuuluu mm. 20-paikkainen asunnottomien asuntola, ruokala, ensisuoja (avoinna kausittain), päiväkeskus (kahvio + kirpputori) ja elintarvike- ja leipäjakelu.

Yhdistyksemme etsii vakituiseen työsuhteeseen uutta
TOIMINNANJOHTAJAA.

Toiminnanjohtajan tehtäviin kuuluu mm. henkilöstö- ja taloushallinto, verkostotyöskentely, toiminnan seuraaminen, arviointi ja kehittäminen, raportointi ja koko toiminnan johtaminen yhteistyössä yhdistyksen hallituksen
kanssa. Pienessä organisaatiossa työnkuvaan liittyy myös jonkin verran asiakastyötä.

Edellytämme hakijoilta vähintään ammattikorkeakoulututkintoa (esim. sosionomi, sairaanhoitaja), työkokemusta esimiestyöstä ja/tai järjestötyöstä sekä päihdealan tuntemusta. Toivomme hakijoilta hyviä vuorovaikutus- ja
henkilöjohtamisvalmiuksia, joustavuutta, yhteistyökykyä, sosiaali- ja terveyspalvelujärjestelmän sekä taloushallinnon tuntemusta ja ymmärrystä työhyvinvoinnin tärkeydestä. Järjestöalan kokemus katsotaan eduksi.
Palkkaus määräytyy yksityisen sosiaalialan työehtosopimuksen mukaisesti.

Kyseessä on kokoaikatyö, mutta osa-aikaisesta voidaan neuvotella tietyin edellytyksin. Työhön ei pääsääntöisesti kuulu ilta- ja/tai viikonlopputöitä. Työ edellyttää vähäisessä määrin matkustamista. Osittaisesta etätyöstä voidaan keskustella. Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan mahdollisimman pian. Työsuhteeseen tulee koeaika.

Lisätiedot

ensisijaisesti hallituksen puheenjohtaja Kaj Mönkkönen, puh. 044 968 8186, kaj.monkkonen@hotmail.com

tai toiminnanjohtaja Lea Tasala, puh. 044 023 5566, 18.2.19 klo 13–15, 20.2.–21.2.19 klo 9-11 ja 13–15

tai hallituksen jäsen Mervi Ahola, mervi.ahola@pp3.inet.fi, puh. 050 5260 620.

Hakemus ja CV pyydetään lähettämään sähköpostilla hyvinkaan.toimari@co.inet.fi sunnuntaihin 24.2.2019 mennessä. Haastattelut pidetään viikolla 10.

Lisätietoja toiminnastamme www.toimari.com.