Kaksi naista katsoo eteen ylös samaan suuntaan

Juomalla Suomi nousuun? SuomiAreenassa puhutaan alkoholin merkityksestä taloudelle

EHYT ry ja Sininauhaliitto järjestävät Porin SuomiAreenassa keskustelutilaisuuden alkoholin merkityksestä taloudelle ja alkoholin näkymisestä työelämässä. Keskustelu käydään kaupungintalon pihalla keskiviikkona 13.7. klo 13.30-14.45.

Paneelin osallistujia ovat  jääkiekkolegenda ja joukkueenjohtaja Veli-Pekka ”Vellu” Ketola, Sonoco Alcoren HR Manager Katri Ala-Nikkola, ravintoloitsija ja yrittäjä Ilja Björs Ravintola Juuresta, kansanedustaja Sirpa Paatero (SDP) sekä aikuistyön päällikkö Antti Hytti EHYT ry:stä.

Keskustelun juontaa Tuomas Enbuske.

Torstaina 14.7. klo 10-13 Sininauhaliitto ja -säätiö esittelevät toimintaansa SOSTEn Kansalaisteltassa, joka löytyy Kauppatorilta MTV3:n lavan vierestä. Tule tervehtimään, mikäli olet paikan päällä Porissa!