Nuppineuloista koottu sydän ilmoitustaululla

Kirkkonummella ja Vantaalla puhutaan eroista monesta eri näkökulmasta

Illoissa käsitellään myös eroja, joihin liittyvät päihteet.

Parisuhteen päättyminen tuo monenlaisia muutoksia elämään. Vanhempien erotessa heidän tulee sopia, miten lasten asiat järjestetään eron jälkeen. Ero voi myös herättää huolta omasta vanhemmuudesta tai siitä, miten lapsi erosta selviää.

Kevään aikana Vantaalla ja Kirkkonummella on mahdollisuus tulla kuuntelemaan ja keskustelemaan ja hakemaan tietoa ammattilaisten johdolla. Järjestöt yhteistyössä kuntien kanssa järjestävät 5 illan luentosarjan, joka on tarkoitettu eronneille, eroa harkitseville vanhemmille sekä perheiden kanssa työskenteleville ammattilaisille. Voit osallistua jokaiseen iltaan tai valita sinua eniten kiinnostavan illan. Iltoihin on järjestetty lastenhoito!

Tarkempi aikataulu sekä ohjeet lastenhoidon varaamiseen löytyvät täältä sekä tapahtumakalenteristamme (valitse erotyön tapahtumat).

Puhutaan erosta -illat ovat Ensi- ja turvakotien liiton, Yhden vanhemman perheiden liiton, Miessakkien, Sininauhaliiton, Kasper -Kasvatus ja perheneuvonta ry:n, kuntien perhepalveluiden ja pääkaupunkiseudun Lape-hankkeen yhteistyössä järjestämiä.