Kirkkopalvelujen Mari Tuomainen Sininauhaliiton hallituksen puheenjohtajaksi

"Meidän on keskusjärjestönä vahvistettava järjestöjen roolia niin, että asiakkaamme ympäri Suomea hyötyvät toiminnastamme."

Tänä virtuaalikokousten kulta-aikana myös Sininauhaliiton hallituksen uusi puheenjohtaja Mari Tuomainen (Kirkkopalvelut ry) otti kahden vuoden pestinsä vastaan etäyhteydellä liiton kokouksen jälkeen Pasilassa 2.9.2020. Pieksämäkeläinen Tuomainen on Kirkkopalvelujen riippuvuustyön kehittämisyksikön johtaja.

Seisova nainen, jolla on puolipitkät kiharat hiukset ja silmälasit.
Jatkamme eteenpäin edellisen puheenjohtajamme Tapio Tähtisen sanojen mukaisesti avoimesti, rehellisesti ja toisiamme kunnioittaen, puheenjohtaja Mari Tuomainen sanoo.

”Meidän on keskusjärjestönä vahvistettava järjestöjen roolia niin, että asiakkaamme ympäri Suomea hyötyvät toiminnastamme.”

Sininauhaliiton toiminnanjohtaja Pekka Lund on iloinen siitä, että hallituksessa yhdistyy tuoreus ja turvallisuus: – Meillä on nyt hallituksessa sekä aivan uusia voimia että kokeneita hallitustyöskentelijöitä, ja he edustavat tasaisesti sekä pieniä että isoja jäsenjärjestöjä.

Hallitukseen nousivat uusina Ella Suojalehto (Helsingin Diakonissalaitoksen säätiö sr./Hoiva) jäseneksi ja Janne Rantala (Rauman seudun katulähetys ry) varajäseneksi.

Hallituksessa Mari Tuomaisen lisäksi jatkavat Vuokko Ahti (Vivo ry), Ari Inkinen (SOSTE ry), Erkki Keski-Lusa (Jyväskylän katulähetys ry) ja Pertti Rajala (Porin Sininauha ry).

Hallitukseen valittiin uudestaan Satu Toivanen (Kaakkois-Suomen Sininauha ry), Jouko Vuorenniemi (Kan ry) ja Kristian Vilkman (ViaDia ry), joka valittiin hallituksen varapuheenjohtajaksi.

Pelihaittapalvelujen suunnittelija Elisa Korsoff edustaa hallituksessa Sininauhaliiton henkilöstöä.

Lomittaisessa rivistössä seitsemän hymyilevää henkilöä, joista vasemmalta mies, kaksi naista ja neljä miestä. Keskimmäinen pitää käsissään sylitietokonetta, jonka kuvasta näkyy kahdeksas henkilö.
Sininauhaliiton uusi hallitus: vasemmalta Erkki Keski-Lusa, Ella Suojalehto, Elisa Korsoff, Pekka Lund käsissään tietokoneen ruudulla Mari Tuomainen, Kristian Vilkman, Janne Rantala ja Pertti Rajala. (KUVA Satu Mustonen)