Kaksi naista katsoo eteen ylös samaan suuntaan

Kokemusasiantuntijakoulutus päihde- ja mielenterveyskuntoutujille ja kokemusasiantuntijoina toimiville

Haku auki kokemusasiantuntijakoulutukseen!

Lokakuussa 2019 käynnistyy Sininauhaliiton ja Kirkkopalvelujen yhteinen kokemusasiantuntijakoulutus Lapualla ja Pieksämäellä. Koulutus on tarkoitettu päihde- ja mielenterveyskuntoutujille ja kokemusasiantuntijoina toimiville.

Koulutuksen aikana opiskelijat suorittavat Kasvatus- ja ohjausalan ammattitutkinnosta osan Kokemusasiantuntijana ja vertaisohjaajana toimiminen (20 opintosuorituspistettä). Kahdeksan kuukautta kestävään koulutukseen kuuluu yhteensä kahdeksan lähiopetuspäiviä, työpaikalla tapahtuvaa oppimista sekä näyttö tutkinnonosan suorittamiseen. Koulutus päättyy toukokuussa 2020.

Koulutukseen voi hakea 22.9.2019 saakka.
Opiskelijavalinnat tehdään syyskuun loppuun mennessä.

Koulutuksen hinta opiskelijalle on 90 euroa. Sininauhaliitto tarjoaa opiskelijoille lounaat ja kahvit lähiopetuspäivinä Kirkkopalvelujen Seurakuntaopiston oppilaitoksissa Lapualla ja Pieksämäellä.

Lisätietoja ja hakulinkit koulutukseen

Lapua