Kaksi naista katsoo eteen ylös samaan suuntaan

Vastaa Sininauhaliiton riippuvuuskyselyyn erityisryhmille

Sininauhaliitto kerää kokemustietoa eri tavoin vammaisilta henkilöiltä, mielenterveyskuntoutujilta tai pitkäaikaissairailta, jotka ovat huolissaan omista riippuvuuksistaan. Osallistu ja ole mukana kehittämässä esteetöntä mielenterveys- ja päihdetyötä!

Sininauhaliitossa tänä vuonna uudelleen aloitettu esteetön mielenterveys- ja päihdetyö EMPPA edistää esteettömyyttä ja saavutettavuutta mielenterveyteen tai riippuvuuksiin liittyvissä kysymyksissä. Keräämme syksyn ajan ihmisten kokemuksia riippuvuuksista ja palveluista. Tuloksia käytetään kehittämis- ja vaikuttamistyössämme.

Kunnioitamme YK:n vammaissopimuksen ajatusta siitä, että asianosaisia on kuultava ja siksi kysely on tällä kertaa kohdennettu vain henkilöille itselleen, ei läheisille eikä ammattilaisille.

OSALLISTU KYSELYYN TÄMÄ LINKIN KAUTTA: https://link.webropolsurveys.com/S/432E580E8B8CBB7D

Kysely on anonyymi. Vastaajan nimeä tai yhteystietoja ei tarvita.

Voit pyytää läheistä, avustajaa tai ohjaajaa auttamaan kyselyyn vastaamisessa.