Onko järjestösi työllistämisen malliesimerkki?

Etsimme kokemuksia hyvästä työllistämisestä.

Kaipaamme tietoa jäsenkenttämme valtavasta osaamisesta ja kokemuksesta! Vastaa kyselyyn!

Etsimme kokemuksia hyvästä työllistämisestä. Onko sinun järjestössäsi tai yhteisössäsi kehitetty malli, joka todella toimii?

Jos näin on, tietosi on arvokasta.

Sininauhaliitolla on edustus valtakunnallisessa Välityömarkkinatoimijoiden yhteistyöryhmässä. Ryhmä  vaikuttaa siihen, että työllistymisessä tukea tarvitsevien henkilöiden palvelut ja niiden saatavuus paranisivat.

Tätä varten tarvitsemme kentältä löytyvän valtava osaamisen ja kokemuksen kuvaamista. Kuka tahansa voi ilmoittaa hyvän työllistämisen edellytyksiä lisäävän toimintamallin.

Ilmoita malli tämän linkin kautta >>

• Ilmoita tuntemasi työllistämisen toimintamalli vastaamalla ainakin kysymyksiin 1-5 ( * -merkityt ovat pakollisia kysymyksiä)
  • Voit vastata kysymyksiin 6-10, jos sinulla on tieto tai käsitys siitä, mikä tilanne on. Jos et tiedä tai vastaaminen on hankalaa, jätä kohdat tyhjiksi.
  • Kohdassa 11 voit kirjata omia kommenttejasi vapaamuotoisesti. Voit myös jättää tyhjäksi.
  • Kohdassa 12 voit antaa yhteystietosi, jos haluat saada tietoa prosessin etenemisestä. Yhteystietojen antaminen myös mahdollistaa, että voimme esittää tarkentavia kysymyksiä ilmoittamasi toimintamallin tiimoilta. Yhteystietoja ei käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen ja kyselyn lopullisen sulkemisen jälkeen ne poistetaan.

Työryhmän tekemästä tarvelähtöisen työllisyyspolitiikan mallista tehdään julkaisu 2019. Julkaisuun tulee 1-2 esimerkkiä jokaiseen mallin vaiheeseen. On siis mahdollista, että yhteisösi työllisyystoiminta saa näkyvyyttä esimerkkinä julkaisussa.

Lisätietoja:

Anne Hyyrynen, järjestösuunnittelija; työllisyys ja sotemuutos-työ
anne.hyyrynen@sininauha.fi