Päihde- ja mielenterveyskuntoutujat mukaan sote-keskusteluun

Sote-keskusteluun on saatava mukaan tähän asti syrjässä olleet näkökulmat: palveluja tarvitsevat päihde- ja mielenterveyskuntoutujat, järjestöjen matalan kynnyksen auttamistyön ja vapaaehtoistyön sekä sosiaalipalvelut.

Mielenterveyden keskusliitto ja Sininauhaliitto: valtakunnallinen sote-kiertue alkaa Kotkasta 27.9.2017 ja päättyy Tampereelle 29.11.2017    Kiertueen Facebook-sivu >>

”Kun sote-uudistusta on viety eteenpäin, ovat sosiaalipalvelut olleet koko lailla syrjässä keskustelusta. Järjestämislaki velvoittaa maakunnat tekemään yhteistyötä järjestöjen kanssa, mutta käytäntö on edelleen auki. Järjestöjen asemaan liittyy paljon epätietoisuutta”, sanoo Teemu Tiensuu, Sininauhaliiton toiminnanjohtaja.

Lue koko uutinen Mielenterveyden keskusliiton sivuilta >>

Tule mukaan SOTE-kiertueelle!