Ihminen seisoo rappukäytävässä, kuvassa näkyvät vain hänen tennarinsa. Taustalta lankeaa voimakas valo.

Palasista eteenpäin -hankkeessa henkilöstömuutoksia

Projektipäällikön työtehtävää hoitaa jatkossa Sanna Tanskanen ja projektityöntekijänä on aloittanut samanaikaisesti Outi Partti.

Palasista eteenpäin -hankkeen projektipäällikkö Anu Kivistö siirtyy muihin työtehtäviin alkaen 23.3.2020.

Projektipäällikön työtehtävää hoitaa jatkossa Sanna Tanskanen, joka on siirtynyt Sininauhaliiton palvelukseen alkaen 2.3.2020 (sanna.tanskanen@sininauha.fi). Projektityöntekijänä on aloittanut samanaikaisesti Outi Partti, jonka työnantajana toimii Irti Huumeista ry (outi.partti@irtihuumeista.fi).

Huomioithan, että puhelinnumerot päivittyvät viikon 12 aikana. Siihen saakka sivustoilla näkyvät puhelinnumerot toimivat entiseen tapaan. Numerot päivitetään Sininauhaliiton sivuille, hankkeen kotisivuille (www.palasistaeteenpain.fi) ja Facebook -sivustolle viikon 12 aikana. Sähköpostit ovat toiminnassa heti.

Hankkeen työskentely on yhteiskunnallisesti ajankohtainen ja nostaa esille läheisten avun tarpeen konkreettisuuden, kun nuori on alkanut kokeilemaan tai käyttämään huumeita. Anu Kivistö kiittää Sininauhaliittoa ja luotsaa hankkeen haikein, mutta luottavaisin mielin Sanna Tanskasen johdettavaksi.