Peluurin Peli poikki -tiimi hakee verkkoterapeuttia

Tule mukaan ammattitaitoiseen tiimiimme ehkäisemään rahapelihaittoja.

Peli poikki -tiimi kasvaa! Haluatko mukaan innostuneeseen ja sitoutuneeseen porukkaan tekemään merkityksellistä työtä. Tarjoamme näköalapaikan sekä hyvät kehittymismahdollisuudet rahapelihaittojen kanssa työskentelyyn sekä verkko- ja puhelinauttamiseen. Etsimme joukkoomme

VERKKOTERAPEUTTIA

Tehtävään kuuluu

• asiakastyö ja sen arviointi sekä seuranta ensisijaisesti Peli poikki -ohjelmassa sekä toissijaisesti myös Peluurin muissa palveluissa
  • osallistuminen Peli poikki -ohjelman, Peluurin muiden palvelujen sekä Peliklinikan palvelukokonaisuuden kehittämiseen yhteistyössä tiimien kanssa ja erikseen sovittavien vastuualueiden mukaisesti
  • osallistuminen tiedontuotantoon, raportointiin ja viestintään yhdessä muiden peluurilaisten kanssa

Tehtävään valittavalta toivotaan soveltuvaa sosiaali- ja terveysalan korkeakoulututkintoa, työkemusta riippuvuusongelmien parissa, kiinnostusta ja kokemusta motivoivan haastattelun työotteeseen sekä valmiutta teknologiavälitteiseen asiakastyöhön (verkko- ja puhelintyö).

Tehtävän hoitamisessa eduksi katsotaan erityisosaaminen pelihaitoista, kognitiiviseen käyttäytymisterapiaan pohjautuvien menetelmien tuntemus, erityisesti ruotsin ja englannin kielitaito sekä kokemus sähköisten palveluiden kehittämisestä.

Työsuhde solmitaan Sininauhaliittoon ja se on toistaiseksi voimassa oleva. Tarjoamme hyvät työsuhde-edut mm. laajan työterveyshuollon, lounas-, liikunta- ja kulttuurisaldon sekä joustavan ja liukuvan työajan. Palkkaus on Sosiaalialan järjestöjä koskevan työehtosopimuksen mukainen. Työn vaativuus ja erityisosaaminen huomioidaan palkkauksessa. Työaika on keskimäärin 38 t/vko, työ voi sisältää myös iltatyötä. Ruokatauko 30 min sisältyy työaikaan. Työ alkaa mahdollisimman pian sopimuksen mukaan.

Lisätietoja antavat johtava asiakastyöntekijä Riikka Ränninranta puh. 040 651 7349 riikka.ranninranta(at)peluuri.fi  ja yksikön päällikkö Inka Silvennoinen puh. 040 760 8507 inka.silvennoinen(at)peluuri.fi

Hae tehtävää lähettämällä työhakemuksesi ja ansioluettelosi sähköpostin liitteenä osoitteeseen riikka.ranninranta@peluuri.fi  28.10.2018 mennessä.

Lisätietoa meistä:

Peluuri tarjoaa ja kehittää sähköisiä ohjaus- ja tukipalveluita ongelmapelaajille, heidän läheisilleen sekä työssään pelihaittoja kohtaaville. Peluuri on A-klinikkasäätiön ja Sininauhaliiton tarjoama palvelukokonaisuus, jonka rahoittaa Veikkaus.

Peli poikki -ohjelma on osana Peluuria toimiva kahdeksan viikon mittainen virtuaalinen ohjelma, jossa pelaajan omaehtoista työskentelyä tuetaan puhelimitse käytävin tukikeskusteluin ja seurantapuheluin. Ohjelma pohjautuu kognitiiviseen käyttäytymisterapiaan ja motivoivaan haastatteluun.

Peluurin palvelukokonaisuus sijoittuu osaksi Peliklinikkaa. Peliklinikka kokoaa saman katon alle järjestöjen ja kuntien tarjoamia palveluja sekä niiden kehittämistä ja tutkimusta. Peliklinikka sijaitsee Helsingin Hakaniemessä.

www.pelipoikki.fi                      www.peluuri.fi

www.peliklinikka.fi                    www.sininauhaliitto.fi