Kaksi naista katsoo eteen ylös samaan suuntaan

Sininauhaliiton hallitus siirtää Liiton kokouksen kesäkuuhun

Sininauhaliiton hallitus päätti yksimielisesti kokouksessaan 17.3.2020 siirtää Liiton kokousta koronaviruspandemian takia.

Sininauhaliiton hallitus Liitto konsultoi SOSTEn lakimiestä ja liiton tilintarkastajaa ja päätti, että Liiton kokousta ei järjestetä 22.4.2020 koronaviruspandemian takia.

Uusi kokouspäivä on 3.6.2020

Sininauhaliiton hallitus arvioi lähempänä tuota ajankohtaa, onko kokous tuolloin mahdollista järjestää ja lähettää virallisen kutsun sekä kokousaineistot jäsenille viimeistään kolme viikkoa ennen kokousta, kuten säännöt määräävät.

Lisää aikaa ehdotuksille hallituksen jäsenistä

Hallitus päätti myös jatkaa Sininauhaliiton jäsenjärjestöille annettua aikaa tehdä ehdotuksia hallituksen jäsenistä. Vaalivaliokunta tiedottaa jäsenjärjestöjä asiasta vielä erikseen.

Hallitus toivoo, että Sininauhaliiton jäsenet ymmärtävät tehtyjen päätösten olevan välttämättömiä tämänhetkisessä hyvin poikkeuksellisessa tilanteessa.

SOSTE tiedottaa: Yhdistysten vuosikokoukset koronaviruspandemian aikana

Aiheeseen liittyvät tiedustelut

Tapio Tähtinen