Sininauhaliitto hakee Peluuriin kahta uutta työntekijää

Kiinnostaako kehittämistyö pelihaittojen parissa?

Peluurin tiimi kasvaa! Haluatko mukaan innostuneeseen ja sitoutuneeseen porukkaan tekemään merkityksellistä työtä ja kehittämään jotain ihan uutta? Tarjoamme näköalapaikan sekä hyvät kehittymismahdollisuudet pelihaittojen kanssa työskentelyyn, verkko- ja puhelinauttamiseen sekä kehittämistyöhön.

Osana Peluurin ja Sininauhaliiton toimintaa käynnistyy Sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskus STEAn tukemana digipelihaittoihin erikoistunut kolmivuotinen Restart-hanke. Hankkeen kohderyhmänä on digipelejä pelaavat, jotka kaipaavat tukea oman pelaamisen hallintaan. Lisää hankkeesta https://peluuri.fi/fi/ajankohtaista/peluurilta-uudenlaista-tukea-ongelmallisesti-digipeleja-pelaaville

Nyt haemme hankkeeseen ja osaksi työyhteisöämme kahta työntekijää:

Projektipäällikköä, joka vastaa projektin suunnittelusta ja toteutuksesta sekä taloudesta ja hallinnosta. Tehtäviin kuuluvat Restart-ohjelma kehittäminen yhdessä valitun palveluntuottajan kanssa, yhteistyö hankekumppaneiden ja Peliklinikan eri toimintojen kanssa sekä palvelusta, hankkeesta ja sen etenemisestä viestiminen. Projektipäällikkö osallistuu myös asiakastyöhön.

Projektisuunnittelijaa, joka osallistuu yhdessä projektipäällikön kanssa Restart-ohjelman kehittämistyöhön, projektin viestintään ja arviointiin sekä yhteistyöhön hankekumppaneiden ja Peliklinikan eri toimintojen kanssa. Asiakastyöntekijä vastaa ohjelman valmistuttua asiakastyön toteutuksesta.

Molempiin tehtäviin valittavilta toivotaan soveltuvaa sosiaali- ja terveysalan korkeakoulututkintoa, työkemusta riippuvuusongelmien parissa, kiinnostusta ja kokemusta motivoivan haastattelun työotteeseen sekä valmiutta teknologiavälitteiseen asiakastyöhön (verkko- ja puhelintyö) ja kokemusta sähköisten palveluiden kehittämisestä.

Tehtävien hoitamisessa eduksi katsotaan erityisosaaminen digipelaamisesta ja digipelikulttuureista, kognitiiviseen käyttäytymisterapiaan pohjautuvien menetelmien tuntemus, ruotsin ja englannin kielitaito sekä viestintäosaaminen.

Osana hanketta toimii jatkossa myös osa-aikainen hanketutkija.

Työsuhteet solmitaan Sininauhaliittoon määräaikaisena. Tarjoamme hyvät työsuhde-edut mm. laajan työterveyshuollon, lounas-, liikunta- ja kulttuurisaldon sekä joustavan ja liukuvan työajan. Palkkaus on Sosiaalialan järjestöjä koskevan työehtosopimuksen mukainen. Työn vaativuus ja erityisosaaminen huomioidaan palkkauksessa. Työaika on keskimäärin 38 t/vko, työ voi sisältää myös iltatyötä. Ruokatauko 30 min sisältyy työaikaan.

Työ alkaa mahdollisimman pian sopimuksen mukaan.

Lisätietoja tehtävästä antaa Peluurin yksikön päällikkö Inka Silvennoinen puh. 040 760 8507 inka.silvennoinen(at)peluuri.fi. Soittoaika keskiviikko 27.2.2019 klo 13-15. Muut yhteydenotot sähköpostitse.

Hakemukset tehtävään pyydämme jättämään perjantaihin 8.3.2019 klo 15.00 mennessä tämän sähköisen hakulinkin avulla. Haastattelut toteutetaan 18.3.2019.

Lisätietoa meistä:

Peluuri tarjoaa ja kehittää sähköisiä ohjaus- ja tukipalveluita ongelmapelaajille, heidän läheisilleen sekä työssään pelihaittoja kohtaaville. Peluuri on A-klinikkasäätiön ja Sininauhaliiton tarjoama palvelukokonaisuus, jonka rahoittaa Veikkaus.

Peluurin palvelukokonaisuus sijoittuu osaksi Peliklinikkaa. Peliklinikka kokoaa saman katon alle järjestöjen ja kuntien tarjoamia palveluja sekä niiden kehittämistä ja tutkimusta. Peliklinikka sijaitsee Helsingin Hakaniemessä.

www.peluuri.fi

www.pelipoikki.fi