Kaksi naista katsoo eteen ylös samaan suuntaan

Sote-uudistus – entä järjestöjen ääni? Sininauhaliitto ja MTKL syksyisellä Sote-kiertueella

Sote-uudistus näyttäytyy monen yhdistyksen vinkkelistä uhkakuvina: Kuinka turvataan yhdistysten toimintaedellytykset? Entä palveluja tarvitsevien palvelut? Onko valinnanvapautta loppupeleissä olemassa?

Sininauhaliitto ja Mielenterveyden keskusliitto järjestävät yhteistyössä Sote-kiertueen viidellä paikkakunnalla tulevana syksynä: Kotkassa, Tampereella, Mikkelissä, Kuopiossa ja Jyväskylässä.

Keskustelemme yhdessä päihdeasioista ja mielenterveydestä sote-uudistuksessa. Tavoitteena on asiantuntijatiedon lisääminen, järjestöjen äänen kuuluminen sekä alueellisten verkostojen vahvistuminen maakunnittain sote-asioissa.

Tarkempi ohjelma ilmestyy ja ilmoittautuminen alkaa kulloinkin n. kuukautta ennen tapahtumaa. Tapahtumapäivät kannattaa kuitenkin jo nyt varata kalenteriin. Päivän kesto on n. klo 9.30 – 16.00.

Kiertueaikataulu

27.9.      Kotka

12.10.    Tampere

26.10.    Mikkeli