Vaiettu menetys – Tulossa pyhäinpäivänä 3.11.

TULOSSA: vaiettumenetys.fi -verkkosivusto pyhäinpäivänä 3.11.

Sininauhaliitto ja sen yhteistyökumppanit ovat luomassa verkkosivua, jonne voi sytyttää äärettömän määrän tähtiä symboloimaan päihteisiin kuollutta läheistä, kirjoittaa viestin, jakaa kuvan ja läheiseen liittyvän muiston.

Jokainen kuolema on aina muutakin kuin tilasto. Menehtynyt on monta ihmistä: jonkun lapsi, sukulainen, ystävä, naapuri, ehkä puoliso, sisarus, isä, äiti tai isovanhempi. Heitä ovat myös päihteiden käyttönsä seurauksena kuolleet läheiset ja tuttumme.

Tarve tuoda päihdekuolemaan kätkeytyvä suru näkyviin on ilmeinen. Tarvitaan kanavia ja edellytyksiä jakaa oma menetyskokemus ilman pelkoa leimautumisesta tai kokemusta mitätöivästä vastaanotosta.

vaiettumenetys.fi avautuu pyhäinpäivänä 3.11.2018.

Etsimme tarinoita

Onko sinulla läheisen ihmisen päihdekuolemaan liittyvä tarina, jonka olisit valmis jakamaan? Miten ja millainen menetys sinua on kohdannut? Mikä on tuonut lohtua menetykseen?

Otamme vastaan  tarinoita sivujen valmistelua varten, jos olet valmis jakamaan tarinasi, voit lähettää tarinasi alla olevan lomakkeen kautta.

Tarina

• Kirjoitathan ihmisten yksityisyyttä kunnioittaen. Luemme tarinat etukäteen. Saatamme editoida ja lyhentää tarinaa. Jos sinulla on kysyttävää tarinan kirjoittamisesta tai haluat antaa palautetta, ota yhteyttä toimisto@sininauha.fi
  • Sallitut tiedostotyypit: docx, doc, pdf, txt, rtf, Max. tiedoston koko: 6 MB.

YHTEISTYÖSSÄ

A-klinikkasäätiö | A-Kiltojen Liitto ry | Tukikohta ry | Surevan kohtaaminen -hanke | Kran rf