Kaksi naista katsoo eteen ylös samaan suuntaan

Työllisyystoimijoiden ideoita ja tietoja tarvitaan

Miten tunnistaa ja kohdentaa työttömien ja työelämän ulkopuolella olevien kuntoutustarve ja -palvelut

Tule keskustelemaan työttömien ja työelämän ulkopuolella olevien tarpeista ja palveluista!

Sininauhaliitolla ja jäsenyhteisöillä on tilaisuus tuottaa tietoa ja ideoita työttömien ja työelämän ulkopuolella olevien kuntoutustarpeen tunnistamiseen ja palvelujen kohdentumiseen.

Sosiaali- ja terveysministeriö on kutsunut Sininauhaliiton ja muita keskeisiä toimijoita työpajaan keskustelemaan aiheesta ja tuottamaan ideoita palveluista. Työpajassa keskustellaan työkykyohjelmasta ja tulevaisuuden Sote-keskusten kehittämistyöstä sekä näiden toimeenpanosta. Sininauhaliiton ja jäsenyhteisöjen edustajana työpajassa on Jaana Joutsiluoma.

Asiakkaiden tuen ja palveluiden tarpeet sekä järjestötoimijoiden rooli tulee huomioida suunnittelussa ja toteutuksessa, joten tule mukaan keskusteluun pe 8.5.2020 klo 14-15.15. Keskustelutilaisuus toteutetaan Teams-alustalla.

Ilmoittautumiset to 7.5.2020 mennessä

jaana.joutsiluoma@sininauha.fi