Pöydällä puuroakattila ja voileipiä

EMPPA-tilaisuus: Ahminta ja ruoka -teemalla

Sininauhaliiton EMPPA-työ ja Etelän-Syli ry järjestävät yhteistyössä Ahminta ja ruoka -tilaisuuden.

Sininauhaliiton EMPPA-työ ja Etelän-Syli ry järjestävät yhteistyössä Ahminta ja ruoka -etätilaisuuden.

Aika: torstai 14.9.2023  kello 17.30 – 19.00
Paikka: Teams-etäsovellus
Ilmoittautuminen
on päättynyt. Tilaisuuden Teams-linkki löytyy tämän sivun alhaalta.

Tilaisuudessa on puhujana  ratkaisukeskeinen terapeutti ja ravitsemusohjaaja Vilma-Lotta Lehtokari.

Etelän-Syli ry (linkki) tarjoaa tukea, tietoa ja neuvontaa syömishäiriöön sairastuneille, heidän läheisilleen ja ammattilaisille. Etelän-SYLI ry on Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin alueella toimiva Syömishäiriöliiton alueyhdistys.

Sininauhaliiton EMPPA-työn (linkki) kohderyhmänä on eri tavoin vammaiset ja pitkäaikaissairaat henkilöt. jotka tarvitset tukea ja tietoa mielen huoliin tai päihteisiin liittyvissä kysymyksissä. Esteettömyydellä tarkoitamme ympäristön, tiedon asenteiden esteettömyyttä.

MUUTOS (4.9.23) Tilaisuus järjestetään vain etänä. Tilaisuus on maksuton.

TEAMS-linkki: voit liittyä tilaisuuteen Teams-linkillä (ilmoittautumista ei tarvita)

Järjestäjät: EMPPA-työ ja Etelän-Syli ry
Lisätiedot: EMPPA-työntekijä Pirkko Justander, pirkko.justander@sininauha.fi