Kädet muodostavat sydämen

Hyvinvointia työhön ja vapaaehtoistoimintaan: Millaista tarinaa kerron itsestäni?

Syksyn kolmannessa Hyvinvointia työhön ja vapaaehtoistoimintaan -koulutuksessa pohditaan uskomusten vaikutusta siihen, miten havainnoimme todellisuutta.

Uskonko olevani heikko ja ulkomaailman armoilla vai uskonko selviytyväni elämän ylä- ja alamäistä? Näenkö itseni epäonnistujan roolissa? Estääkö sisäinen puheeni hyvän näkemisen itsessäni? Jos vastasit edes osittain kyllä, on aika muuttaa oma sisäinen puhe lempeämmäksi.

Aika: Keskiviikkona 20.10.2021 klo 13–15
Paikka: Zoom-alusta
Ilmoittautuminen viimeistään päivää ennen kutakin koulutuskertaa tämän linkin kautta

Hyvinvointia työhön ja vapaaehtoistoimintaan -koulutuksen aikana tarkastellaan omaa hyvinvointia viiden eri teeman avulla, joista voit osallistua kaikkiin viiteen tai valita itsellesi sopivimmat osiot. Verkossa toteutettava koulutus toteutuu syksyn aikana viitenä keskiviikkoiltapäivänä ja se on tarkoitettu yhdistysten työntekijöille, luottamushenkilöille, vapaaehtoisille, kokemustoimijoille, yhdistyksen aktiivisille toimijoille sekä seurakuntien työntekijöille ja vapaaehtoisille.

Kouluttajat ovat yhdistyskoordinaattori Jenni Rihti Mielenterveyden Keskusliitosta ja suunnittelija Heidi Eriksson Sininauhaliitosta.

Tervetuloa löytämään itselle merkityksellisiä asioita, jotka tukevat jaksamista niin palkkatyössä kuin vapaaehtoistoiminnassa!

SYKSYN TEEMAT:

Palautumisen tärkeys jaksamisessa ke 8.9.2021 klo 13–15