Kahvila-näkymä päiväkeskuskeksessa. Nainen ottaa kahvia etualalla.

KELA info Itäisen Suomen alueen jäsenjärjestöille 27.9.22 klo 13:00

Sininauhaliitto järjestää Kelan kanssa yhteistyössä Itäisen Suomen alueen jäsenjärjestöilleen Kelainfon. Verkkokoulutuksen kautta on mahdollista lisätä omaa Kelan palvelukanava- ja digiasiointiosaamistaan.

Aika: ti 27.9.2022 klo 13-14.30
Paikka: Teams-sovellus (Office 365:n tiimiyhteistyön keskus)
Ilmoittautuminen tästä

Koulutuksessa esitellään mitä OmaKela-asiointipalvelussa voi tehdä. Lisäksi käydään lyhyesti Kelan kaikki palvelukanavat läpi eli miten asioida missäkin tilanteessa.

Kaikki Sininauhaliiton Pohjois-Karjalan, Etelä-Savon, Pohjois-Savon ja Keski-Suomen jäsenjärjestöjen työntekijät ja vapaaehtoiset ovat tervetulleita.

Lisätietoja:
Toni Taiveaho, suunnittelija jäsenpalvelut