Tikkataulu, jossa on kolme tikkaa. Taustalla kesäinen järvimaisena.

Kohti vaikuttavuutta – Vaikutusketjutyöpaja IV: Vaikutusketjun kuvaaminen

Koosta oma vaikutusketju!

Opit vaikutusketjun peruskäsitteet. Saat konkreettista apua oman järjestösi vaikutusketjun rakentamiseen.

Aika: Keskiviikkona 25.8.2021, klo 13–16
Paikka
: Teams-alusta
Hinta: Sininauhaliiton tarjoama maksuton jäsenpalvelu.
Toteutus: Koulutus toteutetaan neljänä erillisenä työpajana (I–IV). Voit osallistua yhteen tai useampaan työpajaan oman tarpeesi ja kiinnostuksesi mukaan.
Ilmoittautuminen
: Ke 18.8.21 mennessä tämän linkin kautta. (Ilmoittautuminen kaikkiin neljään työpajaan tämän saman linkin kautta.) Ilmoittautuminen on sitova!
Kohderyhmä: Jäsenyhteisöjen johtohenkilöille, kuten toiminnan-, toimitus- ja puheenjohtajille. Koulutus toteutetaan, mikäli osallistujia on vähintään 9 henkilöä/työpaja.

Huomio: tähän työpajaan osallistuminen edellyttää vaikutusketjun askelmien tuntemista!

Työpaja IV: Vaikutusketjun kuvaaminen

Vaikutusketju kertoo askelmat havaitusta tarpeesta odotettuihin tuloksiin. Vaikutusketjun avulla pystyt seuraamaan ja arvioimaan toimintanne tuloksellisuutta ja tarpeen tullessa korjaamaan suuntaa.

Vaikutusketju auttaa kokoamaan näyttöä toimintanne tuloksista rahoittajille, yhteistyökumppaneille ja muille sidosryhmille.

Työpajan tavoite: Osallistujalla on tuotoksena oma vaikutusketju ja ymmärrys sen hyödystä työn kehittämiselle ja vaikuttamistyöhön.

Kouluttaja

Nina K. Hietakangas on Sininauhaliiton arviointipäällikkö. Nina on kauppatieteiden maisteri ja sosiaalipsykologi (VTM). Hän on työskennellyt Sininauhaliitossa vuodesta 2004 lähtien arvioinnin ja strategiatyöskentelyn parissa.

Jaana Joutsiluoma
suunnittelija