Lapsi leikkii pikkuautolla hiekassa

Lasisen lapsuuden vaikutukset aikuisuudessa – keskustelutilaisuus verkossa

Millaista on kasvaa päihteiden käytön varjossa? Miten lasinen lapsuus vaikuttaa omassa aikuisuudessa ja ihmissuhteissa? Tilaisuudessa perehdymme lasisen lapsuuden vaikutuksiin ja pohdimme, kuinka elää mielekästä ja merkityksellistä elämää lasisesta lapsuudesta huolimatta.

Sininauhaliiton Kuivin jaloin -toiminta järjestää keväällä läheisille ja ammattilaisille suunnattuja luentoja ja keskustelutilaisuuksia. Tässä tilaisuudessa Sininauhaliiton sohvalla keskustelevat Janne Takala ja Laura Barck A-klinikkasäätiön Lasinen lapsuus -toiminnasta. Asiantuntijoita haastattelee Kuivin jaloin -toiminnan Irene Komu. Kuulijoilla on mahdollisuus esittää kysymyksiä ja kommentteja.

Aika: 27.4. 18-19.30
Paikka: Teams-alusta
Ilmoittautuminen: tästä

Keskustelutilaisuudessa pohdimme esimerkiksi seuraavia kysymyksiä:

• Miten lasisen lapsuuden kokemukset vaikuttavat siihen, millainen olen nyt?
  • Millaisin eri tavoin lasinen lapsuus näkyy aikuisuuden ihmissuhteissa ja työelämässä?
  • Voiko lasisen lapsuuden kokemuksia hyödyntää aikuisuudessa?

Tilaisuudessa on varattu aikaa myös yhteiseen keskusteluun ja kysymyksiin.

Tilaisuus on maksuton. Tilaisuudesta tulee jälkikäteen tallenne kuivinjaloin.fi -sivustolle.

Tutustu myös läheisille suunnattuihin sivuihimme: kuivinjaloin.fi

Tervetuloa mukaan!

Kysy lisää: