Puunuija puisella alustalla

Liiton kokous ja ajankohtaisseminaari

Ajankohtaisseminaarissa myös professori Heikki Hiilamo ja kirkkoherra Kari Kanala

Sininauhaliiton Liiton kokous järjestetään keskiviikkona 21.4.2021 kello 14 etäkokouksena Teams-palvelussa.

Sininauhaliiton hallitus on kokouksessaan 17.3.2021 päättänyt Liiton kokouksen järjestämisestä etäkokouksena. Laki väliaikaisesta poikkeamisesta osakeyhtiölaista, osuuskuntalaista, yhdistyslaista ja eräistä muista yhteisölaeista covid-19-epidemian leviämisen rajoittamiseksi (677/2020) antaa yhdistyksen hallitukselle oikeuden etäosallistumisen mahdollistamiseen Liiton kokouksessa, vaikka yhdistyksen omat säännöt eivät tunne etäosallistumista. Vallitsevassa tilanteessa Sininauhaliiton hallitus on nähnyt etäkokouksen järjestämisen vastuulliseksi.

Muut kuin varsinaiset valtuutetut kokousedustajat voivat seurata kokousta TEAMSin välityksellä, mutta heillä ei ole mahdollisuutta käyttää puheenvuoroja eikä osallistua mahdollisiin äänestyksiin.

Ennen Liiton kokousta järjestämme ajankohtaisseminaarin, johon ovat tervetulleita kaikki Sininauhaliiton jäsenyhteisöjen edustajat, myös muut kuin varsinaiset Liiton kokouksen osallistujat. Myös seminaari toteutetaan etänä Teamsissa.

Seminaarin ohjelma

Kello 11.00 Sisäministerin valtiosihteeri Olli-Poika Parviaisen tervehdys Sininauhaliiton jäsenyhdistyksille

Kello 11.20 Professori Heikki Hiilamo: ”Järjestöjen rooli syrjäytymisen ehkäisemisessä Suomessa”

Kello 12.0012.30 Kirkkoherra Kari Kanala: ”Kristinusko – armoa yhteiskuntaan”

TAUKO

Kello 14.00 Liiton kokous

Tervetuloa kokoukseen ja seminaariin!

Mari Tuomainen, hallituksen puheenjohtaja
Pekka Lund, toiminnanjohtaja