Iloisia ihmisiä torin katsomossa kesällä.

"Menkää töihin" – Miksi nuoret eivät mene töihin?

SuomiAreena: Nuorilla ei ole tasavertaista mahdollisuutta mennä töihin rakenteellisten ja henkilökohtaisten haasteiden vuoksi.

Aika: perjantai 28.6.2024 klo 11–11.45
Paikka: SuomiAreena, Porin kaupungintalon pihan lava
Katso suorana MTV Katsomo  Tilaisuuden ohjelmatieto/ striimi ilmestyy MTV Katsomoon 5 minuuttia ennen tilaisuuden alkua.
Kenelle: Kaikille nuorista ja työelämästä kiinnostuneille
Ilmoittautuminen: Tilaisuus on vapaa ja maksuton

Nuorilla ei ole tasavertaista mahdollisuutta vain ”mennä töihin”. Matkalla on niin rakenteellisia kuin henkilökohtaisia haasteita, joihin jokainen kaipaa tukea ja apua.

SuomiAreenalla Porin kaupungintalon pihalla Henri Välikangas Rakastajat-teatterilta esittää ensin kolmen nuoren tarinan, jonka jälkeen lavalla ovat keskustelemassa

Juontajana Rami Koivula, YLE.

Yhteistyössä Sininauhaliitto &

Sininauhaliitto on mukana myös

• tiistaina 25.6.24 klo 11–11.45 Demokratian kulissit kunnossa? Eetunaukion lavalla
  • tiistaina 25.6.24 klo 13–15 Keski-Porin kirkossa Erilaisessa Minglessä
  • tiistaina 25.6. klo 8-14 ja keskiikkona 26.6. klo 8-14 Lissu Social Clubin avoimet ovet -tapahtumassa.

Kuvaaja: Juha-Matti Tenhunen

(Tiedot päivittyvät.)