Mies tiskillä keskustelee hymyillen

Miten lakimuutokset vaikuttavat päiväkeskustoimintaan -koulutus Sininauhaliiton jäsenjärjestöille

Miten tuleva lakiuudistus vaikuttaa päiväkeskusten ja matalan kynnyksen toimipaikkojen toimintaan? Entä mitä tapahtuu kun uudet hyvinvointialueet aloittavat toimintansa? Tässä koulutuksessa saat vastauksia päiväkeskusten tulevaisuutta käsitteleviin kysymyksiin!

Aika: 16.11. klo 14-16
Paikka: Teams
Ilmoittautuminen tästä linkistä.

Koulutus on tarkoitettu erityisesti päiväkeskustoimintaa tai matalan kynnyksen toimintaa toteuttaville Sininauhaliiton jäsenjärjestöille. Tilaisuudessa pureudutaan siihen, mitä tuleva päiväkeskusten toimintaa linjaava laki merkitsee järjestöille. Lisäksi kuulemme, missä eri hyvinvointialueilla mennään sekä avaamme ovia yhteiselle kehittämiselle. Paikalla ovat Päiväkeskus 2025 -hankkeen työntekijät Lea Stenberg ja Jenni-Emilia Ronkainen sekä liiton lakimies Suvi-Sorja Kemppainen.

Tervetuloa mukaan!