Valkoisia kukkia verkkoaidan takana.

Naisten päihde- ja vankilatyön verkostopäivät

Webinaarisarja järjestetään kahdessa osassa. Ensimmäisen osan aiheena on Nainen ja rikostausta.

Sininauhaliitto, A-Kiltojen Liitto ry, Kirkkopalvelut ry:n Yhdessä kokoNAINEN -hanke, Myllyhoitoyhdistys ry:n Tietoisesti kohti parempaa -hanke sekä Kriminaalihuollon tukisäätiön Naiset näkyviksi -hanke järjestävät yhdessä Naisten päihde- ja vankilatyön verkostopäivät 22.4.2021.

Verkostopäivät toteutetaan tänä vuonna kaksiososaisena webinaarina GoToWebinar -alustalla.

Ilmoittaudu kevään webinaariin tästä linkistä.

Webinaarisarjan toinen osa Nainen ja päihteet järjestetään 5.10.2021. Merkkaa päivämäärä jo nyt kalenteriin! Ohjelma ja kutsu julkaistaan elokuussa 2021.

Webinaarit ovat maksuttomia.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

9.30 Avaussanat

9. 45 Väkivalta rikostaustaisten naisten kertomuksissa – naisten kokeman ja tekemän väkivallan ulottuvuudet. – tutkijatohtori Ulla Salovaara, Jyväskylän yliopisto

10.45 Kokemuspuheenvuoro

11.15 Kysymykset ja yhteenveto aamupäivän puheenvuoroista – aamupäivän kokoaminen

11.30 Lounastauko

12.30 Naiserityinen työote vankien kanssa työskentelyssä – johtaja Kaisa Tammi-Moilanen, Vanajan vankila.

13.30 RIKSU rikoksista irtaantumista tukeva sukupuolisensitiivinen kuntoutus -hanke – ohjaaja-kehittäjä Janita Kuusisto ja kokemusasiantuntija

14.00 Merkittävät minuutit – vapautumishetki rikostaustaisen naisen näkökulmasta. Lyhytdokumentti: Naiset näkyviksi -hanke – projektipäällikkö Sari Lönnberg
Kysymykset ja yhteenveto iltapäivän puheenvuoroista

15.00 Webinaari päättyy