Oranssi tausta, jossa sydämen muotoisia palapelin palapelin palasia ja Palasista eteenpäin -logo

Palaset-juhlaseminaari – Tule juhlistamaan ja oppimaan uutta Palaset-mallista!

Kolmivuotisen hankkeen aikana huumeita käyttävien nuorten perheille suunnattu Palaset-malli on saanut muotonsa, siirtynyt osaksi monien ammattilaisten palveluvalikoimaa ja tarjonnut tukea lukuisille perheille kriisitilanteen keskellä. Nyt on aika juhlia!

Palaset-juhlaseminaari tuo palasen iloa harmaan marraskuun keskelle – Merkkaa päivä jo kalenteriin!

Sininauhaliiton ja Irti Huumeista ry:n yhdessä kehittämä Palaset-malli on tarjonnut helpotusta useille perheille nuoren huumeidenkäytön aiheuttaman kriisin keskellä. Olemme kouluttaneet jo lukuisia sotealan ammattilaisia mallin käyttöön. Nyt on aika juhlistaa Palaset-mallia, ja kutsumme mukaan kaikki mallin parissa työskennelleet sekä Palaset-työskentelyyn osallistuneet läheiset.

Aika: Torstai 17.11. klo 17.30-20
Paikka: Sininauhaliiton toimisto, Pasilanraitio 5, 2. krs, Helsinki
Ilmoittautuminen: Ilmoittaudu mukaan tämän linkin kautta.

Juhlassa tarjoillaan pientä naposteltavaa sekä kakkukahvit.
Mahdollisuus myös etäosallistumiseen. Lisätiedot etäosallistumisesta julkaistaan myöhemmin.

Palaset-juhlaseminaarissa kuulemme huumeita käyttävien nuorten läheisten kokemuksia Palaset-mallin mukaisesta työskentelystä. Läheisten kokemuksista kertoo aiheesta gradututkielman tehnyt Katja Ruohonen. Ammattilaisten näkökulmaa Palaset-mallin käytöstä tilaisuudessa jakavat puheenvuorossaan osuuskunta Kantamoisen Sirpa Mäkinen ja Jonna Henriksson.

Julkaisemme tilaisuuden tarkan ohjelman lähempänä juhlaseminaaria.

Lämpimästi tervetuloa kilauttelemaan kahvikuppeja kanssamme sekä jakamaan kokemuksia ja ilonaiheita!