Pilkettä elämään -kansikuva

Pilke®- kouluttajakoulutus 2022, ilmoittaudu 26.1. mennessä!

Maksuton koulutus antaa valmiudet järjestää Pilke-ohjaajakoulutuksia. Aiempi kokemus ryhmien ohjaamisesta on eduksi.

”Sain rohkeuden toimia kouluttajana, se oli suurin tavoitteeni.” Kolmatta kertaa järjestettävä koulutus on tarkoitettu tuleville Pilke-ohjaajien kouluttajille.

Aika: 9.2. & 17.3. & 26.4. klo 9.00–15.30
Paikka: Microsoft Teams
Ilmoittautuminen: Tämän linkin kautta 26.1. mennessä.

Tunnetko hyvin Pilke®-toimintaa? Haluatko päästää sisäisen kouluttajasi valloilleen?

Maksuton koulutus antaa valmiudet järjestää Pilke®-ohjaajakoulutuksia. Aiempi kokemus ryhmien ohjaamisesta on eduksi.

Koulutus kestää kolme kokonaista työpäivää ja sisältää ennakko-, väli- ja lopputehtävän. Tutustu koulutuksen ohjelmaan ja hae mukaan 26.1.2022 mennessä tästä linkistä. Ilmoittautuminen on sitova.

Paikat täytetään hakujärjestyksessä. Koulutukseen mahtuu enintään 15 osallistujaa.

Yhteistyössä Sininauhaliiton Pilkettä elämään® -projekti ja Fingerroosin säätiö.

Lisätietoja:
Anna-Leena Nikula, projektityöntekijä, Pilkettä elämään®
pilke@sininauha.fi

Tervetuloa mukaan Pilke-kouluttajien verkostoon!

Pilke-toiminta on suunnattu päihteitä ongelmallisesti käyttäville tai käyttäneille ikääntyneille. Toimintaan osallistuvat kokoontuvat viikoittain Pilke-ryhmiin, joissa järjestetään ennalta suunniteltua ohjelmaa. Sininauhaliitto kehittää Pilke-toimintaa jatkuvasti sekä pyrkii levittämään toimintaa uusille paikkakunnille järjestämällä esimerkiksi ohjaajakoulutuksia.